eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › CITI-Spowiedź!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2002-04-12 08:58:52
    Temat: Re: CITI-SpowiedĽ!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
    <l...@f...onet.pl> napisałbył:

    >Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
    >panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
    >ze wstydu...

    A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
    jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...

    Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
    firmach, np. w Prószyńskim. Ja zawsze byłem ich dobrym klientem,
    kupowałem dużo książek w KKKK, prenumerowałem kilka czasopism... Ale
    najpierw KKKK mnie oszukał, potem dział prenumeraty potraktował jak
    szmatę i odmówił premueraty Wiedzy i Życia. W ten sposób z aktywnego
    klienta stałem się aktywnym przeciwnikiem. Ale co z tego wynika? Nic!
    Moloch jakim jest Prószyński ma w dupie jednego klienta więcej,
    jednego mniej. Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
    masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.

    Podobnie jest z bankami, a zwłaszcza z SikiBankiem czy np. PKOBPSA.
    Masówka, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny... I nawet jak ktoś zrezygnuje, to za czas stracony na opiekę
    nad klientem, oni przetworzą 1000 innych

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


  • 12. Data: 2002-04-12 09:30:41
    Temat: Re: CITI-SpowiedĽ!
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@4...com..
    .
    > Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
    > <l...@f...onet.pl> napisałbył:
    >
    > >Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
    > >panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
    > >ze wstydu...
    >
    > A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
    > jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...
    >
    > Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
    > firmach, [...] Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
    > masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.
    >
    [...]
    A nasza rola źle potraktowanych, upierdliwych klientów:
    obsmarowywać ich gdzie się da - może czasem zmienią choć trochę
    procedury.
    Zaoszczędzimy przy okazji stresów osobom mniej orientujących
    się w temacie, które mogą nie wiedzieć, że można było podać jako
    powód: "taki mam kaprys"...
    I panie w okienkach będą się mniej stresować, i mężowie tych
    pań... i cały kraj będzie mniej zestresowany!!! 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl



  • 13. Data: 2002-04-12 11:18:28
    Temat: Re: CITI-Spowiedź!
    Od: <y...@y...pl>

    > Napisałem jako powód : " rezygnacja z usług " :) Niech mój powód przyczyni
    się
    > do polepszenia ich ofery! :)
    >
    Lepiej było napisać: Zadawanie głupich pytań zamiast zajecia się rzetelną
    obsługą klienta.
    Y.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1