-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.bnet.pl!not-for-mail
From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: CITI-SpowiedĽ!
Date: Fri, 12 Apr 2002 10:58:52 +0200
Organization: BetaSoft
Lines: 30
Message-ID: <2...@4...com>
References: <6...@n...onet.pl> <a94ua7$q27$1@news.lublin.pl>
NNTP-Posting-Host: pubip3.bnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: serwus.bnet.pl 1018602119 24863 217.97.249.67 (12 Apr 2002 09:01:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@b...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Apr 2002 09:01:59 +0000 (UTC)
X-NNTP-Sending-User: <FAIL>@bnet.pl
X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 5/32.548
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:175828
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
<l...@f...onet.pl> napisałbył:
>Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
>panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
>ze wstydu...
A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...
Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
firmach, np. w Prószyńskim. Ja zawsze byłem ich dobrym klientem,
kupowałem dużo książek w KKKK, prenumerowałem kilka czasopism... Ale
najpierw KKKK mnie oszukał, potem dział prenumeraty potraktował jak
szmatę i odmówił premueraty Wiedzy i Życia. W ten sposób z aktywnego
klienta stałem się aktywnym przeciwnikiem. Ale co z tego wynika? Nic!
Moloch jakim jest Prószyński ma w dupie jednego klienta więcej,
jednego mniej. Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.
Podobnie jest z bankami, a zwłaszcza z SikiBankiem czy np. PKOBPSA.
Masówka, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny, następny, następny, następny, następny, następny,
następny... I nawet jak ktoś zrezygnuje, to za czas stracony na opiekę
nad klientem, oni przetworzą 1000 innych
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.02 09:30 Pawel Kierski
- 12.04.02 11:18 y...@y...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem