eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITI-Spowiedź! › Re: CITI-SpowiedĽ!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITI-SpowiedĽ!
    Date: Fri, 12 Apr 2002 10:58:52 +0200
    Organization: BetaSoft
    Lines: 30
    Message-ID: <2...@4...com>
    References: <6...@n...onet.pl> <a94ua7$q27$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: pubip3.bnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1018602119 24863 217.97.249.67 (12 Apr 2002 09:01:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Apr 2002 09:01:59 +0000 (UTC)
    X-NNTP-Sending-User: <FAIL>@bnet.pl
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 5/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:175828
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 23:18:53 +0200, "Jamesi"
    <l...@f...onet.pl> napisałbył:

    >Człowieku!!! miałes niepowtarzalna i uzasadnioną okazję wyżycia sie na
    >panience z okieka - gdyby mnie zadała takie durne pytanie to by się spaliła
    >ze wstydu...

    A co ona winna? Posadzili ją za te 500zł miesięcznie i stuka... System
    jest winny... Trzeba by dotrzeć do władz, a władze mają to w dupie...

    Odchodzę od tematu, ale podobny system obsługi jest w wielu dużych
    firmach, np. w Prószyńskim. Ja zawsze byłem ich dobrym klientem,
    kupowałem dużo książek w KKKK, prenumerowałem kilka czasopism... Ale
    najpierw KKKK mnie oszukał, potem dział prenumeraty potraktował jak
    szmatę i odmówił premueraty Wiedzy i Życia. W ten sposób z aktywnego
    klienta stałem się aktywnym przeciwnikiem. Ale co z tego wynika? Nic!
    Moloch jakim jest Prószyński ma w dupie jednego klienta więcej,
    jednego mniej. Oni są nastawieni na masową obsługę, a taka generuje
    masę odpadków w postaci źle potraktowanych klientów.

    Podobnie jest z bankami, a zwłaszcza z SikiBankiem czy np. PKOBPSA.
    Masówka, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny, następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny, następny, następny, następny, następny, następny,
    następny... I nawet jak ktoś zrezygnuje, to za czas stracony na opiekę
    nad klientem, oni przetworzą 1000 innych

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1