  • 11. Data: 2004-06-24 08:32:14
    Temat: Re: CARION...
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "bouli" <b...@p...net> skribis:

    >Ludzie tez nie czytaja umow z operatorami telekomunikacyjnymi i co...

    A czy potem czuja sie oszukani przez operatora?

    >zakazywac im dzialac?

    Jezeli uzytkownicy sa zadowoleni, to nie.

    >BTW to "75% ludzi nie rozumie 'dziennika' ", nieprawdaz? ;))

    Ja mysle ze wieksza polowa to kompletne lajkoniki. Co gorsza, okolo polowa
    Polakow ma IQ ponizej sredniej!

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 12. Data: 2004-06-24 11:15:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    bouli napisał:
    > A oszustwa... wystarczy przeczytac umowe i juz:) Jak sie komus nie
    > podoba podpisywac nie musi

    Taa, tylko niektóre takie firemki każą najpierw podpisać umowę a potem
    dają ją do przeczytania. To już jest jawne oszustwo. Inna sprawa, że
    klienci, którzy się na to godzą są - delikatnie mówiąc - nieodpowiedzialni.

    K.

  • 13. Data: 2004-06-24 12:06:49
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> skribis:

    >Inna sprawa, że
    >klienci, którzy się na to godzą są - delikatnie mówiąc - nieodpowiedzialni.

    A jacy maja byc? Wychowali sie za "komuny", nikt ich nie uczyl jak sie
    poruszac na rynku pelnym oszustow...

    Pozdrawiam, Leh.

  • 14. Data: 2004-06-24 16:55:51
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Ja mysle ze wieksza polowa to kompletne lajkoniki. Co gorsza, okolo polowa
    > Polakow ma IQ ponizej sredniej!

    Zawsze myslalem ze nie ma "wiekszych" i "mniejszych" tylko zawsze
    polowy sa równe.:)
    A co do skali IQ to jest ona wzgledna i odnosi sie do srodowiska w
    którym bylo przeprowadzone badanie i kompletnie nic nie mówi o wybranej
    grupie ludzi w porównaniu do innej grupy czyli np polaków i rosjan.
    Jakby zrobiono oddzielne badania wsród czlonów MENSY oraz wsród
    osób z niedorozwojem umyslowym, to w obu grupach srednie IQ
    ustalonoby na 100 i statystycznie w obu grupach ok 50% badanych
    mialoby IQ ponizej sredniej.

  • 15. Data: 2004-06-24 19:00:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "l.e:h" <l...@...pl> writes:

    > Co gorsza, okolo polowa
    > Polakow ma IQ ponizej sredniej!

    Zakladajac, ze dystrybucja IQ jest krzywa Gaussa, to nie jest to
    ani "co gorsza" ani "co lepsza" tylko po prostu polowa ma z definicji
    powyzej sredniej, a polowa ponizej.

    Gdyby mniej niz polowa miala IQ ponizej sredniej, to srednia bylaby
    blednie okreslona.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 16. Data: 2004-06-25 21:11:02
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> skribis:

    >Zakladajac, ze dystrybucja IQ jest krzywa Gaussa, to nie jest to
    >ani "co gorsza" ani "co lepsza" tylko po prostu polowa ma z definicji
    >powyzej sredniej, a polowa ponizej.

    To byl taki zart... Niewazne.... :)

    Pozdrawiam, Leh.

  • 17. Data: 2004-06-25 21:11:03
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "axell" <a...@o...wywalto.pl> skribis:

    >Zawsze myslalem ze nie ma "wiekszych" i "mniejszych" tylko zawsze
    >polowy sa równe.:)

    Ale jak nam to w szkole mowili to wieksza polowa nie uwazala...

    >osób z niedorozwojem umyslowym, to w obu grupach srednie IQ
    >ustalonoby na 100 i statystycznie w obu grupach ok 50% badanych
    >mialoby IQ ponizej sredniej.

    No popatrz, a ja slyszalem ze jakis prezydent AFAIK USA strasznie sie
    zdziwil jak uslyszal ze polowa amerykanow ma IQ ponizej sredniej.

    Pozdrawiam, Leh.