  • 1. Data: 2004-06-23 00:41:59
    Temat: CARION...
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Mój pewien znajomy - człowiek powyżej pięćdziesiątki - świetny demagog
    poniekąd - jest przedstawicielem CARIONA...
    Miałam dziś okazję obserwować, jak urabia i jaki fałsz szerzy wobec
    mocno starszego jegomościa, zielonego w "nowoczesnym" biznesie
    argentyńskim. Jako, że znam jegomościa, odwiodłam go potem od wejścia w
    ten świetlany interes...

    Trapi mnie jedno - jak powstrzymać przedstawiciela?
    Jak uchronić rzesze nieświadomych obywateli?
    Czy krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu ukróci takie niecne
    praktyki...? Myślę, że wątpię...

    --
    luzyta

  • 2. Data: 2004-06-23 00:50:14
    Temat: Re: CARION...
    Od: "Zeus" <y...@T...pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak uchronić rzesze nieświadomych obywateli?
    > Czy krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu ukróci takie niecne

    czesc ja tez mam znajomych w tej sieci
    jestem przeciw bo nie wierze w latwą kasę a tam wszystko wydaje sie zbyt
    pięne.
    Bylem na kilku spotkaniach i nie potrafiłem przekonac znajomego zeby w to
    nie wochodziel teraz tam jest i szuka nowych ludzi. Jednak on wierzy w ten
    system mi sie idea bardzo podoba i ciezko jest mi podac jakies konkretne
    argumenty przeciw. Samo drzewko zarabinaia nie wystarczy.
    A jak ty go przekonalas??
    Zeus

  • 3. Data: 2004-06-23 08:38:37
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> skribis:

    >Trapi mnie jedno - jak powstrzymać przedstawiciela?

    a) porozmawiac z nim powaznie
    b) ostatnio glosny byl przypadek powstrzymywania przedstawicieli przy
    pomocy broni ;)
    mozesz tez pokazac dyskusje na ten temt (w tym wypowiedzi bylego
    pracownika carionu) na Network Marketing Forum :
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

    >Jak uchronić rzesze nieświadomych obywateli?

    edukowac, edukowac... zachecac do czytania http://www.oszustwa.com
    (jest tam formularz "powiadom znajomych" i inne sposoby edukacji)

    >Czy krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu ukróci takie niecne
    >praktyki...? Myślę, że wątpię...

    ludzie sa naiwni. a w sejmie sa lobbysci z wiadomych firm i ustawa o
    argentynie nieco sie odwleka

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 4. Data: 2004-06-23 08:50:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    l.e:h wrote:
    > ludzie sa naiwni. a w sejmie sa lobbysci z wiadomych firm i ustawa o
    > argentynie nieco sie odwleka

    odwleka? przecież przez sejm już przeszła

    KG

  • 5. Data: 2004-06-23 12:03:22
    Od: "bouli" <b...@p...net>

    Witam...

> [...]
    > system mi sie idea bardzo podoba i ciezko jest mi podac jakies konkretne
    > argumenty przeciw. Samo drzewko zarabinaia nie wystarczy.

    Kiedys sie w to "bawilem" ale potem przestalem - jesli ktos chce i lubi taki
    biznes... znam ludzi ktorzy sie znakomucie w tym odnajduja.
    A oszustwa... wystarczy przeczytac umowe i juz:) Jak sie komus nie podoba
    podpisywac nie musi

    b.

  • 6. Data: 2004-06-23 13:57:37
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> skribis:

    >odwleka? przecież przez sejm już przeszła

    No to "owlekała". Ale obowiazujacym prawem jeszcze nie jest, prawda?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 7. Data: 2004-06-23 13:58:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    l.e:h wrote:
    > No to "owlekała". Ale obowiazujacym prawem jeszcze nie jest, prawda?

    Nie.

    KG

  • 8. Data: 2004-06-23 14:01:14
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "bouli" <b...@p...net> skribis:

    >A oszustwa... wystarczy przeczytac umowe i juz:) Jak sie komus nie podoba
    >podpisywac nie musi

    Zapewne wiesz, ze ludzie maja problemy z czytaniem umow - dlatego czesto
    wierza na slowo ludziom ktorzy ich po prostu oszukuja.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 9. Data: 2004-06-23 14:09:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    l.e:h wrote:
    > Zapewne wiesz, ze ludzie maja problemy z czytaniem umow - dlatego czesto
    > wierza na slowo ludziom ktorzy ich po prostu oszukuja.

    Szczególnie takich umów...

    KG

  • 10. Data: 2004-06-23 15:14:20
    Od: "bouli" <b...@p...net>

    > Zapewne wiesz, ze ludzie maja problemy z czytaniem umow - dlatego czesto
    > wierza na slowo ludziom ktorzy ich po prostu oszukuja.

    Ludzie tez nie czytaja umow z operatorami telekomunikacyjnymi i co...
    zakazywac im dzialac?
    BTW to "75% ludzi nie rozumie 'dziennika' ", nieprawdaz? ;))
    A "zyczliwi inaczej" zawsze sie znajda... w kazdej branzy... taka zwykla
    ludzka bezinteresowna zawisc :(

    b.