  • 11. Data: 2009-05-30 21:19:49
    Temat: Re: Bullshit bankujesz-kupujesz
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Maj, 21:54, "u" <u...@w...yz> wrote:

    > To dobry marketing, kłamstwo, masz to na każdym kroku.
    > Myślałeś, ze jakiś bank jest odmianą Caritasu, czy PAHu?
    > Myślałeś, ze aktor mówi całą prawdę w reklamie?

    Aż tak naiwny to nie jestem..;-) Ale z drugiej strony to bank. Na ogół
    klienci instytucji finansowej to ludzie przytomni, dodawanie i
    odejmowanie najczęściej opanowali już w zerówce.

  • 12. Data: 2009-05-30 21:31:52
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Ale z drugiej strony to bank. Na ogół
    >klienci instytucji finansowej to ludzie przytomni, dodawanie i
    >odejmowanie najczęściej opanowali już w zerówce.

    Rozległy bank, w tym ING, proponuje różnorakie rzeczy. Z większości nie
    korzystam, bo nie potrzebuję, bo mi się nie opłaca.
    Np. na OKO dają do 6,5% :-)
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/59725

  • 13. Data: 2009-05-31 16:11:06
    Od: zgred <z...@n...com>

    szczurwa pisze:
    > szukałem dłuższą chwię. Jaki w takim razie sens dla klienta banku ma
    > korzystanie z jego oferty ?
    Generalnie taki sens, że wybierasz sobie z oferty tylko to, co dla
    Ciebie konkretnie jest atrakcyjne i korzystne. Z niekorzstynych ofert
    nie korzystasz.

    > Koraliki dla dzikusów ?
    Tak.

    > Czy ING ma swych klientów za imbecyli, dodatkowo dotkniętych ciężkim
    > artretyzmem mózgu ?
    Tak. 80% klientów to imbecyle i do nich (w 80%) jest kierowana oferta.

    Czy mój bank uważa, że nie potrafię liczyć ?

    Może nie dosłownie "Ty", ale 80% równorzędnych Tobie klientów.
    Kto
    > wypuścił taki marketingowy niewypał ?
    ING. Przecież sam napisałeś. Dlaczego pytasz?

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 14. Data: 2009-05-31 16:14:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 19:41:58 +0200, Marcin napisał(a):

    > Ale to cena nizsza o 120 PLN od sklepow typu Sephora (czyli bardzo
    > drogich) czy tanich sklepow internetowych?

    W Sephorze raczej tez nie ma gwarancji oryginalnosci, ja dwa razy trafilem
    tam na podróbki. Raz Lacoste, raz Boss. Zapachy znacznie sie roznily a ich
    trwalosc wynosila 20 minut z hakiem. Kilkaset zł wyrzucone w błoto.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-05-31 19:17:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 29 May 2009 18:04:47 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    > Jako że punktów w programie nazbierało mi sie przez lata sporo, nadto,
    > chcąc kupić telefon komórkowy za rozsądną cenę, przejrzałem sobie
    > ofertę produktową programu. To, że jest ona żałośnie uboga, to jeszcze
    > nic, szkopuł w tym, że ceny tychże atrakcji plus punkty z programu
    > razem do kupy są znacznie wyższe niż średnio spotykane na rynku,
    > przynajmniej jeśli wierzyć "skąpcowi", czy "ceneo". Nie znalazłem w

    A to ciekawe, bo jak dzisiaj ojciec chciał żebym mu zweryfikował te oferty
    to wyszło że generalnie JEST to taniej niż gdzie indziej. Owszem, ceny
    początkowe to zwykły żart - ale to akurat normalne (tak jak np. ceny
    telefonów w sieciach komórkowych, zawyżone kilka razy) - ale np. ekspres
    do kawy za 1130 zamiast za 1300 to zawsze jakaś oszczędność. Oczywiście pod
    warunkiem, że akurat tenże ekspres zamierzamy nabyć ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2009-06-02 07:36:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Z tego co kojarze to zaczyna si eto oplacac dopiero przy drozszych
    rzeczach rzedu ponad 1tys zl.
    Skoro przeliczacie to moze zamiescie konkretne przyklady
    Marx

  • 17. Data: 2009-06-02 09:44:47
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:h02ku1$ecd$4@atlantis.news.neostrada.pl> Marx wrote:

    > Z tego co kojarze to zaczyna si eto oplacac dopiero przy drozszych
    > rzeczach rzedu ponad 1tys zl.
    > Skoro przeliczacie to moze zamiescie konkretne przyklady

    Akurat przerabiam ekspresy do kawy.
    Saeco Platinum Vision
    Teoretyczna cena detaliczna w banku oczywiście wzięta chyba z chmury
    (4800), w bankujesz_kupujesz 2450, w ceneo 3200, w skąpcu od 2700 do 4100.

    Saeco Odea Giro Plus II
    Teoretycznie wg banku 2200, bankujesz_kupujesz 1150, ceneo 1600, skąpiec
    1600-1750.

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 18. Data: 2009-06-02 21:54:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 11:44:47 +0200, Imka napisał(a):
> [...]
    > Saeco Odea Giro Plus II
    > Teoretycznie wg banku 2200, bankujesz_kupujesz 1150, ceneo 1600, skąpiec

    Dokładnie - sam z ciekawości sprawdzałem trochę produktów i nie znalazłem
    (wśród droższych) takiego, który by nie był choć trochę tańszy od
    najtańszych ofert ceneo. Warto wziąć też pod uwagę, że często na ceneo
    najniższe oferty są czysto wirtualne :)
    Zupełnie inna kwestia to atrakcyjność towarów w tym programie - nie bardzo
    udało mi się znaleźć tam coś co by mnie interesowało, zawsze był model nie
    ten albo firma nie ta ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944