  • 1. Data: 2009-05-29 20:31:09
    Temat: lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Witam!

    Mimo, ze lokata rewolwer nie jest juz oferowana przez OF mialem aktywny
    wniosek o rewolwera 6.6% w zwiazku z czym zalozylem lokate.
    Dzis po godzinie 11 wykonalem przelew na konto OF i po godzinie 17 lokata
    zostala zalozona - tutaj slowa uznania dla OF za szybka akcje (w pocztowym
    killera zakladaki mi 2 dni :)) ).
    Jedno co mnie zastanawia, to fakt, ze po zalogowaniu sie na konto w
    lokaty.open.pl, wejsciu w aktywne lokaty lub swoja lokate rewolwer, nie
    widze zandej opcji zerwania nowozalozonego rewolwera.
    Orientujecie sie w jaki sposób mozna zerwac taka lokate?
    Mam wyszczególnione okresy w jakich zerwanie lokaty nie spowoduje utraty
    przyznanych odsetek, jednak nigdzie nie widze mozliwosci jej zerwania.
    Prosze o informacje.

    Pozdrawiam

    Lukasz W.

  • 2. Data: 2009-05-29 21:10:37
    Temat: Re: lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
    Od: Peet <w...@y...com>

    Lukasz W. pisze:

    > Orientujecie sie w jaki sposób mozna zerwac taka lokate?

    Pewnie musisz do nich zadzwonic'.

  • 3. Data: 2009-05-29 21:10:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:gvph8e$2lv$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Mam wyszczególnione okresy w jakich zerwanie lokaty nie spowoduje utraty
    > przyznanych odsetek, jednak nigdzie nie widze mozliwosci jej zerwania.
    > Prosze o informacje.

    Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
    zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

  • 4. Data: 2009-05-29 21:58:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Maj, 17:10, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
    > zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

    Zadzwonic, pamietajac ze:

    "Składanie Dyspozycji telefonicznych możliwe jest wyłącznie z telefonu
    komórkowego, którego numer został wcześniej podany do wiadomości
    Banku."

    https://lokaty.open.pl/dokumenty/Regulamin.pdf

  • 5. Data: 2009-05-30 06:09:26
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
    > zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

    a czy istnieje mozliwosc skladania dyspozycji z data przyszla?
    tj dzwonie w piatek aby lokata zostala zerwana np w sobote albo
    poniedzialek??

    Pozdr

    L.W.

  • 6. Data: 2009-05-30 06:26:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
> [...]

    > "Składanie Dyspozycji telefonicznych możliwe jest wyłącznie z telefonu
    > komórkowego, którego numer został wcześniej podany do wiadomości

    albo zadzwonić z betamax za free
    a oni zaproponują oddzwonienie

  • 7. Data: 2009-05-30 11:03:36
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten numer,
    który podałeś w rejestracji :)

  • 8. Data: 2009-05-30 11:18:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Maj, 07:03, "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>
    wrote:
    > Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten numer,
    który podałeś w rejestracji :)

    Dzieki! Dobrze wiedziec. Mnie "Ołpen Fajnans" pogonil i zazyczyl sobie
    telefonu z zarejestrowanego numeru. O oddzwanianiu do mnie nie bylo
    mowy.

  • 9. Data: 2009-05-30 11:20:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "GrassHopper" news:gvr3q8$2mt$1@z-news.wcss.wroc.pl

    > Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten
    numer, który podałeś > w rejestracji :)

    Może lekki OT - przerabiał ktoś zmianę numeru telefonu w OF? :)

  • 10. Data: 2009-05-30 11:32:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Maj, 07:20, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Może lekki OT - przerabiał ktoś zmianę numeru telefonu w OF? :)

    Aha. Wlasnie wtedy mnie pogonili. :)