  • 1. Data: 2009-05-30 07:12:50
    Temat: jaki darmowy rachunek walutowy
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Witam!

    Jaki polecilibyscie rachunek walutowy, który bedzie tani a najlepiej
    darmowy.
    Interesuje mnie glównie GBP chociaz USD i EUR równiez.
    Glównie ma sluzyc do przechowywania poniedzy w obcej walucie, nie wykonuje
    zadnych platnosci karta w obcej walucie, przelewów, itp.

    Aktualnie do Eurokonta w Pekao SA (stara oferta) mam zalozone darmowe
    rachunki walutowe, jednak w nowej ofercie Pekao SA, miesieczne prowadzenie
    rachunku obarczone jest kosztami 1,10 USD, 0,99 EUR, 0,69 GBP odpowiednio
    dla kazdej waluty.
    Istotne jest aby byla mozliwosc bezprowizyjnej wplaty pieniedzy na konto
    (najlepiej w kasie tak jak to jest w Pekao SA).

    Z tego co sie orientowalem w mBanku prowadzenie konta walutowego jest
    darmowe jednak nie ma mozliwosci wplaty srodków w kasie i pozostaje jedynie
    przelew na konto z minimalna oplata 20zl (oplata chyba 0,20% od przelewanej
    kwoty).
    Czy znacie inne konkurencyjne oferty godne uwagi ?
    Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

    Pozdrawiam
    L.W.

  • 2. Data: 2009-05-30 08:51:12
    Temat: Re: jaki darmowy rachunek walutowy
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Glównie ma sluzyc do przechowywania poniedzy w obcej walucie, nie wykonuje
    > zadnych platnosci karta w obcej walucie, przelewów, itp.

    zobacz w bzwbk

  • 3. Data: 2009-05-30 09:44:39
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 30 Maj, 09:12, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:

    > Czy znacie inne konkurencyjne oferty godne uwagi ?
    > Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

    wbk

    do tego karta jeśli chcesz za ok 10 USD/EUR/GBP

    bezpłatne przyjmowanie przelewów, tanie przelewy wychodzące, pełna
    obsługa przez internet, dużo oddziałów, tania wypłata za granicą z
    bankomatów, no i przede wszystkim można płacić za granicą (i w wielu
    miejscach w polsce) bezpośrednio w walucie

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 4. Data: 2009-05-30 10:03:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    > Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

    wbk

    do tego karta jeśli chcesz za ok 10 USD/EUR/GBP

    <>
    karta platna dopiero w kolejnym roku.

    P.

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 5. Data: 2009-05-30 10:38:27
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-05-30 09:12, *Lukasz W.* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > [...]
    > Czy znacie inne konkurencyjne oferty godne uwagi ?
    > Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

    Po raz kolejny Kredyt Bank

    --
    *Gniewomir*
    Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło, szerzyć dobro?. - Antoine de

  • 6. Data: 2009-05-30 11:52:06
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Gniewko wrote:

    > Po raz kolejny Kredyt Bank

    Możesz dać więcej konkretów ?

    --
    in

  • 7. Data: 2009-05-30 11:58:18
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Uzytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisal w wiadomosci

    w polbanku jest bezpłatny

  • 8. Data: 2009-05-30 12:40:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Radzik" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > w polbanku jest bezpłatny

    mowisz tak jakby byl platny w wbk

  • 9. Data: 2009-05-30 19:28:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 30, 9:12 am, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Jaki polecilibyscie rachunek walutowy, który bedzie tani a najlepiej
    > darmowy.

    Nie wiem czy warto polecać BRE, ale Multi spełnia to wymaganie.
    Inna sprawa, że oprocentowanie śmieszne...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2009-05-31 07:20:30
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Możesz dać więcej konkretów ?
    >
    > --
    > in

    Kredyt Bank? Wyniosłem stamdąd wszystko do ostatniego eurocenta. Alior jest
    sto lat do przodu. Konto ror, oszczędnościowe i lokaty w necie. KB tylko
    oddział.