  • 121. Data: 2002-10-17 07:57:41
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:g2rsqu4e51n8n3kb33ieooms0c71d7u4ks@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > Ale w tym punkcie jest :(.
    > Samo eService twierdzi, ze mozliwosc floor limitu innego niz zero
    > istnieje u nich w "bardzo marginalych przypadkach".

    Potwierdzam - tez Sam Spolem, tez eService, tez autoryzacja zawsze na KK VC
    Lukasa. I to samo miasto (ale chyba nie ten sam Sam ;)).

  • 122. Data: 2002-10-17 08:00:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w tym punkcie jest :(.
    > Samo eService twierdzi, ze mozliwosc floor limitu innego niz zero
    > istnieje u nich w "bardzo marginalych przypadkach".

    Zapytaj PJO czy ma jeszcze moje skany z transakcji w Auchan.
    No chyba, ze Auchan to "bardzo marginalny przypadek".

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 123. Data: 2002-10-17 08:18:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 09:57:41 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Potwierdzam - tez Sam Spolem, tez eService, tez autoryzacja zawsze na KK VC
    >Lukasa. I to samo miasto (ale chyba nie ten sam Sam ;)).

    "OH Zgoda" na Mylnej.
    I tez jajecznica :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 124. Data: 2002-10-17 08:24:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:agssqu4b081da03mul0c1a889aco5lmalv@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:
    > "OH Zgoda" na Mylnej.
    "Newa", OWW

  • 125. Data: 2002-10-17 08:24:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > In news:aolp39$iar$1@news.tpi.pl, Dave wrote:
    >
    > Nie moge sie zgodzic. Jak nie chce rozmieniac, to:
    > 1) otwierajac sklep rano niech ma pieniadze do wydawania - podstawowy jej
    > obowiazek zwiazany z podstawowa dzialalnoscia

    Noo, i?
    Zabijesz ja?

    > 2) nie jest w stanie przyjac 200zl - niech nie przyjmuje; wtedy towar za
    > darmo

    Wiesz jak sie nazywa klient, ktory bierze towar za darmo?
    ;-)

    Moze byscie juz przestali tak offtopicznie p^&*%c?
    Nudne to.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 126. Data: 2002-10-17 08:26:24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aols2e$mkv$1@news.gazeta.pl, Slawek Kos wrote:

    > Noo, i?
    > Zabijesz ja?

    Nie, pouczę.

    > Wiesz jak sie nazywa klient, ktory bierze towar za darmo?
    Nie, nie jest złodziejem, jeśli sprzedawca odmawia przyjęcia zapłaty.

  • 127. Data: 2002-10-17 08:28:52
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Uprzejma? Przychodzi do niej klient a ona ma byc _uprzejma_ przyjac od
    > niego kase?

    nie przyjac kase ale rozmienic pieniadze. Przyjac moze bez szemrania :-)

    > Chyba zartujesz. Na pewno zartujesz. Nie, nie mozesz tak myslec jak
    > piszesz.
    > Hint - jak mam karte kredytowa to bede szedl do bankomatu wyplacic?
    > Drugi hint - a jak bankomatu nie ma w okolicy to co?

    to szukaj sklepu gdzie ci zautoryzuja te 2zl. Nie jestem sprzedawca ale
    jakbym byl to nie sprzedawalbym towaru ponizej kosztow zakupu. A tak moze
    byc jak od 2zl odejmiesz 0,35 za autoryzacje i prowizje aklajera. Nie
    rozumiesz wolnego rynku - podstawowa zasada dzialalnosci gospodarczej jest
    zysk. Jezeli go nie ma to mamy do czynienia przewaznie z przekretami
    (pomijam sluszne inwestycje). Tak samo bank nie da ci karty na ktorej nie
    zarobi a aklajer nie bedzie tez obslugiwal POSa bez zysku.

    > OK, zgadzam sie. Ale chyba nie nazywasz uprzejmoscia ganianie klienta
    > do bankomatu bo nie ma 2zl?

    nazwe niezwykla uprzejmoscia zautoryzowanie transakcji 2zl przez sprzedawce.
    Bardziej niezwykla niz pofatygowanie sie klienta do bankomatu. Bo klient na
    tym nie straci nic a sprzedawca autoryzujac moze generowac straty.

    > A swoja droga strasznie mieszasz uprzejmosc sprzedawcy z problemami
    > osob stojacych w kolejce - czy ty po prostu nie lubisz kart?

    lubie. Ale jako wygodne narzedzie a nie jako sposob na pozbycie sie gotowki.
    Uzywam tez czesto ale staram sie nie naduzywac a za takie cos uwazam zakup
    za 2zl.

    > Ciekawe, w niektorych stanach w usa jest tak ze masz prawo miec
    > _tylko_ karte (chyba ze sa wywieszki ze nie akceptuja).

    jeszcze nie spotkalem sie bedac w USA zeby mi gotowki nie przyjeli.

    D.

  • 128. Data: 2002-10-17 08:30:33
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Nie, pouczę.

    > Nie, nie jest złodziejem, jeśli sprzedawca odmawia przyjęcia zapłaty.

    e - przyjmie te 200zl bez problemu :-)

    D.

  • 129. Data: 2002-10-17 08:32:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aols8e$aku$1@news.tpi.pl, Dave wrote:

> [...]
    > tak moze byc jak od 2zl odejmiesz 0,35 za autoryzacje i prowizje
    > aklajera. Nie rozumiesz wolnego rynku - podstawowa zasada

    Gdybys byl sprzedawca, to wiedzialbys (mam nadzieje), ze oprocz zysku
    istnieja tez pewne regulacje prawne zwiazane ze sprzedaza. Np. ta, ze jak
    oferujesz jakis towar, to jesli ktos chce go zakupic, nie mozesz mu
    odmowic - "nie mam wydac" nie jest tu usprawiedliwieniem.

    > jeszcze nie spotkalem sie bedac w USA zeby mi gotowki nie przyjeli.
    a ja nie raz

  • 130. Data: 2002-10-17 08:36:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aolsbj$bb0$1@news.tpi.pl, Dave wrote:

    > e - przyjmie te 200zl bez problemu :-)

    Jesli tak, to w porządku. Byle bym nie zapłacił wyższej ceny niż
    uwidoczniona, bo to jest bezprawne.