  • 111. Data: 2002-10-17 07:12:52
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m3adle2ug9.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > Nie przypominam sobie, zeby kiedykolwiek autoryzacja trwala az tak
    > dlugo.

    wiec wybierz sie w sobote po poludniu do duzego hipermarketu...:-)

    D.

  • 112. Data: 2002-10-17 07:13:56
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cos Ty sie uparl na te 2 min? Ja na palcach jednej reki moge policzyc ile
    > razy musialem czekac na dluga autoryzacje.

    zawsze sie taka moze zdarzyc.

    > A Ty za kogo uwazasz osobe ktora przyjdzie do sklepu z samego rana gdy w
    > kasie brak drobnych i placi banknotem 200 zl?

    takiego goscia wysyla sie do kiosku zeby je rozmienil.

    D.

  • 113. Data: 2002-10-17 07:17:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 09:12:52AM +0200, Dave wrote:

    > wiec wybierz sie w sobote po poludniu do duzego hipermarketu...:-)

    I myślisz, że jesteś tym jedynym które coś takiego wykonał?

    Nie chodzę w soboty/niedziele (wbrew pozorom ruch większy) ale nie ze
    względu na problemy z autoryzacjami, ale ze względu na _tłok_ w
    sklepie.

    Swoja drogą ciekawe teorie proponujesz - jak idziemy w sobotę do
    hipermarketu należy mieć ze sobą kasę luzem ...

    --

    --w

  • 114. Data: 2002-10-17 07:17:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 20:37:56 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >A Ty za kogo uwazasz osobe ktora przyjdzie do sklepu z samego rana gdy w
    >kasie brak drobnych i placi banknotem 200 zl?

    Doklanie. U siebie w spolemowskim samie co rano place karta kwoty
    10-20zl (niestety z autoryzacja, eService :( ).
    Ale czasem (rzadko) zdarza mi sie wziasc gotowke, zeby bylo szybciej.
    No i jakos zawse jak wezme cash to biegaja rozmieniac, nawet jesli ta
    gotowka to tylko 20 zl :-))).
    Zlosliwosc przedmiotow martwych ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 115. Data: 2002-10-17 07:20:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 09:13:56AM +0200, Dave wrote:

    > takiego goscia wysyla sie do kiosku zeby je rozmienil.

    No chyba żartujesz. Dlaczego on a nie pani w kasie? Czy 200zl nie jest
    'prawnym środkiem płatniczym'?

    --

    --w

  • 116. Data: 2002-10-17 07:34:54
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > No chyba żartujesz. Dlaczego on a nie pani w kasie? Czy 200zl nie jest
    > 'prawnym środkiem płatniczym'?

    jak pani bedzie uprzejma to pojdzie. Ale jesli jest wlascicielka sklepu to
    nie bedzie go zamykac dla takiego goscia i wysle go rozmienic. Tak samo
    powinna moim zdaniem odeslac goscia do bankomatu jak chce kupic na karte za
    2zl.
    W Polsce jakos nigdy nie moze byc normalnie - jak niedawno sprzedawcy byli
    panami i olewali kazdego klienta tak teraz klienci sie odwdzieczaja i
    staraja sie pokazac wyzszasc... A uprzejmosc powinna byc z obu stron. Jak w
    UK bedziesz chcial zaplacic karta za 1 funtowa transakcje to tez cie moga
    pogonic. Ale tam zawsze bylo normalnie..

    D.

  • 117. Data: 2002-10-17 07:37:34
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > 10-20zl (niestety z autoryzacja, eService :( ).

    To akurat nie jest regula.

    Karol

  • 118. Data: 2002-10-17 07:49:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 09:34:54AM +0200, Dave wrote:

    > jak pani bedzie uprzejma to pojdzie. Ale jesli jest wlascicielka sklepu to

    Uprzejma? Przychodzi do niej klient a ona ma byc _uprzejma_ przyjac od
    niego kase?

    > nie bedzie go zamykac dla takiego goscia i wysle go rozmienic. Tak samo
    > powinna moim zdaniem odeslac goscia do bankomatu jak chce kupic na karte za
    > 2zl.

    Chyba zartujesz. Na pewno zartujesz. Nie, nie mozesz tak myslec jak
    piszesz.

    Hint - jak mam karte kredytowa to bede szedl do bankomatu wyplacic?
    Drugi hint - a jak bankomatu nie ma w okolicy to co?

    > W Polsce jakos nigdy nie moze byc normalnie - jak niedawno sprzedawcy byli
    > panami i olewali kazdego klienta tak teraz klienci sie odwdzieczaja i
    > staraja sie pokazac wyzszasc...

    Bzdura, po prostu należy pamiętać kto komu za co płaci.

    > A uprzejmosc powinna byc z obu stron.

    OK, zgadzam sie. Ale chyba nie nazywasz uprzejmoscia ganianie klienta
    do bankomatu bo nie ma 2zl?

    A swoja droga strasznie mieszasz uprzejmosc sprzedawcy z problemami
    osob stojacych w kolejce - czy ty po prostu nie lubisz kart?

    > Jak w UK bedziesz chcial zaplacic karta za 1 funtowa transakcje to
    > tez cie moga pogonic. Ale tam zawsze bylo normalnie..

    Ciekawe, w niektorych stanach w usa jest tak ze masz prawo miec
    _tylko_ karte (chyba ze sa wywieszki ze nie akceptuja).

    --

    --w

  • 119. Data: 2002-10-17 07:51:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aolp39$iar$1@news.tpi.pl, Dave wrote:

    > jak pani bedzie uprzejma to pojdzie. Ale jesli jest wlascicielka
    > sklepu to nie bedzie go zamykac dla takiego goscia i wysle go
    > rozmienic.

    Nie moge sie zgodzic. Jak nie chce rozmieniac, to:
    1) otwierajac sklep rano niech ma pieniadze do wydawania - podstawowy jej
    obowiazek zwiazany z podstawowa dzialalnoscia
    2) nie jest w stanie przyjac 200zl - niech nie przyjmuje; wtedy towar za
    darmo

  • 120. Data: 2002-10-17 07:53:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 09:37:34 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

    >To akurat nie jest regula.

    Ale w tym punkcie jest :(.
    Samo eService twierdzi, ze mozliwosc floor limitu innego niz zero
    istnieje u nich w "bardzo marginalych przypadkach".