  • 1. Data: 2013-02-15 13:03:55
    Temat: "Blyskawiczne" zamykanie Meritum
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Zlozylem w tamtym tygodniu wniosek o "Zamkniecie wszystkich produktów" w
    Meritum. Zrobilem to przez ich cudowny system transakcyjny, gdyz
    udostepnili wspanialomyslnie taki sposob. Dodalem tam, ze wyrazam
    sprzeciw wobec zmian w regulaminie i zamykam bez okresu wypowiedzenia.
    Wniosek wisial tydzien, dopiero dzisiaj jest "zrealizowany". Konto
    owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako
    "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

  • 2. Data: 2013-02-15 14:39:14
    Temat: Re: "Blyskawiczne" zamykanie Meritum
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:03:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    > owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako
    > "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

    To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie
    transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja
    miesiac czasu.

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2013-02-15 15:47:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:03:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    /.../
    > Konto owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako
    >
    > "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

    Czyżbyś przed złożeniem dyspozycji zamknięcia wszystkich rachunków nie zastrzegł
    karty?

  • 4. Data: 2013-02-15 15:57:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-15 15:47, eisenberg wrote:

    > Czyżbyś przed złożeniem dyspozycji zamknięcia wszystkich rachunków nie zastrzegł
    karty?

    Tak wlasnie bylo. Dosyc spontaniczna to byla decyzja i nie chcialo mi
    sie do nich dzwonic zastrzegac karty - skoro rezygnuje ze wszystkich
    produktow to chyba powinni zamknac sami, nie?

  • 5. Data: 2013-02-15 17:33:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.02.2013 14:39, ls wrote:
    > To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie
    transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja
    miesiac czasu.

    A pisales, ze wypowiadasz w zwiazku ze zmianami w regulaminie?
    Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem
    wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja
    wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla
    mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

  • 6. Data: 2013-02-15 18:04:31
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 15.02.2013 o 13:03 neoniusz <n...@j...org> pisze:

> [...]
    > owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako
    > "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

    Fajnie, tylko że robiąc tak, jak napisałeś powyżej (wg mnie), nie otrzyma
    się już 4% zwrotu za transakcje paliwowe za luty. Jeśli nie wykonywałeś
    transakcji i nie czekasz na zwrot w marcu, to ok.
    A sam pewnie zastrzegę kartę pod koniec lutego, a konta zostawię - dopóty,
    dopóki będą bezpłatne bez żadnych dodatkowych warunków.
    [sas]

  • 7. Data: 2013-02-15 19:22:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Tak wlasnie bylo. Dosyc spontaniczna to byla decyzja i nie chcialo mi
    >
    > sie do nich dzwonic zastrzegac karty - skoro rezygnuje ze wszystkich
    >
    > produktow to chyba powinni zamknac sami, nie?

    Wpisuj dalej kody za 2zł z Pepsi Coli aby zyskać darmowe sekundy w Plusie czy innej
    Erze.
    A strategiczne decyzje życiowe(zamknięcie konta) podejmuj po namyśle;)

  • 8. Data: 2013-02-15 19:56:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.02.2013 19:22, Kris wrote:
    > Wpisuj dalej kody za 2zł z Pepsi Coli aby zyskać darmowe sekundy w Plusie czy innej
    Erze.

    He?

    > A strategiczne decyzje życiowe(zamknięcie konta) podejmuj po namyśle;)

    Jesli dla ciebie zamkniecie konta jest strategiczna zyciowa decyzja to
    moge tylko wspolczuc.

  • 9. Data: 2013-02-15 21:09:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 19:56:38 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

    > Jesli dla ciebie zamkniecie konta jest strategiczna zyciowa decyzja to
    >
    > moge tylko wspolczuc.

    Z tą strategią przesada oczywiście. Ale jeśli dobrze pamiętam a program pocztowy
    zarchiwizował to wyznałeś że pracujesz w poważnej instytucji z kapitałem niepolskim,
    kiedyś znowu niby miałeś problem jak walizke dolarów d Polski przerzucić bo przelew
    normalny kosztuje kilkanaście zł.a
    Słyniesz na tej grupie z tego że jęczysz aby ktoś zdradził Tobie jak Synca na
    1200 przekręcisz. Sam niestety jako pierwszy spaliłeś temat pytając publicznie o
    skycaasch
    No i co najmniej kilkakrotnie pisałeś że kody z pepsi chyba przepisujesz aby dostać
    darmowe 60 sekund w jakimś plusie lub innej erze;)

  • 10. Data: 2013-02-15 23:54:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.02.2013 21:09, Kris wrote:

> [...]
    > No i co najmniej kilkakrotnie pisałeś że kody z pepsi chyba przepisujesz aby dostać
    darmowe 60 sekund w jakimś plusie lub innej erze;)

    Ojej. To straszne. Rozumiem ze jestes autorytetem w kwestii okreslania
    kto o czym jeczy na grupie? Co do ostatniego zdania to chyba mylisz mnie
    z pewnym grupowym trollem, ktory sie lubuje w zbieraniu groszowek. A
    skoro juz takie rzeczy ci sie myla to kto wie co jeszcze?
    A moze czegos jeszcze o sobie nie wiem?