  • 1. Data: 2013-02-15 15:33:33
    Temat: Propozycja mBanku :)))
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Zapraszamy do skorzystania z produktów tylko dla najlepszych Klientów -
    Więcej w zakładce "Oferta dla Ciebie"

    Załóż lokaty negocjowane:
    3 mies - 3,80% :)
    6 mies - 3,50% :))
    12 mies - 3,40% :)))

    Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony,
    żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

  • 2. Data: 2013-02-15 15:53:28
    Temat: Re: Propozycja mBanku :)))
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 15:33:33 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
    >

    > Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony,
    >
    > żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

    W Multi tak samo :-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-02-15 16:20:06
    Od: "Herdak" <m...@a...org>

    "luc" skrev i meddelandet
    ps.com...

> [...]
    >
    > Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony,
    >
    > żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

    Nie ma się co śmiać. Dziś Inteligo lojalnie zapowiedział drastyczną obniżkę
    od 22 lutego, m.in. lokaty 9M z 5,20% do 3,80%, więc wygląda na to, że
    niedługo 4% to będzie "Oferta dla Ciebie".

  • 4. Data: 2013-02-15 17:57:14
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony,
    > żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

    Kurde, a kiedyś to był taki sensowny bank! Żal patrzeć na taką ,,erozję
    marki", czyli po prostu rozpierduchę banku.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-02-16 01:36:15
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony,
    > żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

    Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z
    lokat)?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2013-02-16 06:31:55
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-16 01:36, WOJO napisał(a):
    > Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?

    Siedzi pani w banku i klepie w komputer. Jak klepnie 100000 to powstanie
    100 tysięcy nowych złotych, jak się pomyli i klepnie jedno zero za dużo,
    to powstanie milion kredytowych, nowych złotych i nikt się specjalnie nie
    będzie martwić. Ale jakbym ja w swojej piwnicy też tak "klepał" wirtualne
    pieniądze, to poszedłbym do więzienia... To uproszczenie :)

    Jest do wyguglania fajny film pt. "money as debt", warto poświęcić dwie
    godziny na obejrzenie :) Potem trzeba przeczytać krytykę tego filmu i
    dwie kolejne części...

    --
    TrzyLinie

  • 7. Data: 2013-02-16 08:20:25
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie
    > z lokat)?

    Mam u nich lokaty na 6,5%, które właśnie się kończą. Chyba się debilom
    wydaje, że jak już kasa leży u nich, to tak zostanie do końca świata.
    Nawet jak zaproponują 0,1%, oczywiście podparte koniecznie słowami:
    "atrakcyjna", "dla najlepszych" itd, itp.

  • 8. Data: 2013-02-16 09:10:36
    Od: Goblin <g...@b...pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    A takie PKO i Pekao niby skad biora? W nich jeszcze mniejsze sa % na
    lokatach, a chetnych nie brakuje. Tak samo w BRE - pewnie duzo jest ludzi,
    mtorzy dla wlasnej wygody trzymaja kase tylko w jednym banku.

    A poza tym, BRE to duzy bank korporacyjny na tej dzialalnosci pewnie duzo
    zbieraja depozytow.
    --
    Goblin

  • 9. Data: 2013-02-16 09:56:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 01:36:15 +0100, WOJO napisał(a):

    > Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z
    > lokat)?

    TrzyLinie podały jedno z wyjaśnień. Inne jest takie, że o ile PT Grupowicze
    przejmują się oprocentowaniem rachunków i półgroszówkami, o tyle zwykły,
    szary klient ma w bani jakieś tam groszowe odsetki, a tendencja ta będzie
    postępowała wraz z obniżkami stóp procentowych.

    AK

  • 10. Data: 2013-02-16 17:15:09
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Lut, 06:31, TrzyLinie <t...@o...pl> wrote:

    > Jest do wyguglania fajny film pt. "money as debt", warto poświęcić dwie
    > godziny na obejrzenie :) Potem trzeba przeczytać krytykę tego filmu i
    > dwie kolejne części...
    Daj spokój - filmik jest głupi do niemożliwości.
    W rzeczywistości banki biorą forsę z depozytów - to że ludziom nie
    chce się szukać lepszych ofert to już nie banków problem.