  • 1. Data: 2013-02-14 19:17:31
    Temat: 30zł w DB za rezygnację z karty...
    Od: Oliviwer <s...@g...com>

    Mam dbNet, dowiedziałem się iż za zastrzeżenie karty 30zł... chyba że
    kradzież/zgubienie.
    Infolinia twierdzi, że jeśli kradzież/zgubienie z automatu nowa karta.
    Pytanie, jak bez kosztowo zrezygnować z karty VE do dbNET?

  • 2. Data: 2013-02-14 19:20:59
    Temat: Re: 30zł w DB za rezygnację z karty...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Oliviwer <s...@g...com> writes:

> [...]
    > Infolinia twierdzi, że jeśli kradzież/zgubienie z automatu nowa karta.
    > Pytanie, jak bez kosztowo zrezygnować z karty VE do dbNET?

    Ja dzwoniłem, powiedziałem, że zgubiłem i ze nie chce nowej.
    I nie przysłali. Może teraz się zmieniło.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2013-02-14 19:26:25
    Od: s...@g...com

    >Ja dzwoniłem, powiedziałem, że zgubiłem i ze nie chce nowej.
    > I nie przysłali. Może teraz się zmieniło.
    > KJ

    I nic nie naliczają tytułem karty? Masz same gołe rachunki?

  • 4. Data: 2013-02-14 19:32:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    > I nic nie naliczają tytułem karty? Masz same gołe rachunki?

    Nie naliczali (bo jakoś pół roku później rachunek zamknąłem
    definitywnie)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2013-02-14 19:33:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Oliviwer" 1...@g...co

    : Pytanie, jak bez kosztowo zrezygnować z karty VE do dbNET?

    Wypowiedz umowę o konto. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'