  • 11. Data: 2019-10-22 15:27:38
    Temat: Re: Blokowanie dostępu do rachunku z powodu pełnomocnika
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 15:15:18 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    > Tego, że wydawało mi się, że PKO jest tu źle widziane jako "państwowy
    > dinozaur".

    Aż taki zły nie jest, tzn. polepsza się ostatnio - np. ma całkiem niezłą ofertę
    platynowej KK.
    Ale żeby zakładać tam konto po to, aby mieć pełnomocnika - to z dwojga złego - oraz z
    opcją bezpłatności, której w skarbonce nie ma - wolałbym już mBąk.

    > W inteligo pełnomocników nie ma w ogóle. :)

    A, no to tak jak się spodziewałem ;>
    Coś jak śp. oranżada i "duży" mBąk.
    Ale to też ciekawe, czemu tak - żeby wymusić przejście do "dużej" skarbonki?
    Bo ZTCP to PKO kupiło inteligo ze względu na jego ST - i potem wdrożyło go do
    "dużego" PKO. Chyba że od tamtego czasu wprowadzili jeszcze kolejny, zupełnie inny
    ST.

  • 12. Data: 2019-10-22 15:42:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak swoją drogą - czy AliK może być "wspólny"?

    -----

  • 13. Data: 2019-10-22 15:46:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 15:42:23 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > A tak swoją drogą - czy AliK może być "wspólny"?

    Niestety - ani pełnomocników ani współwłaścicieli.

  • 14. Data: 2019-10-22 16:07:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

    > To że akurat zablokowali mi środki przez co nie mogłem
    > na czas zapłacić co trzeba złożyłem eklamacea ale odrzucil,
    > odpowiadają, że pelnomoy powinien mnie powiadomić o tym.

    Ale to ma jakąś podstawę, np. w umowie?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2019-10-22 20:49:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Oct 2019 04:58:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > A na poważnie rzeczywiście - dyskutowaliśmy o tym niedawno -
    > naprawdę trudno o bank, który pozwala pełnomocnikowi na dos
    > tęp do kont mocodawcy przez ST.

    Dlatego ta wygoda mi odpowiada. Tylko z tym małym zgrzytem że
    mocodawca nie jest informowany, że ma zablokowany rachunek.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-10-22 20:52:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 13:53, Marek pisze:

    > Mam po starej znajomości dobrą ofertę.
    No to wiesz, czemu masz taką ofertę. Pewnie reszta porezygnowała. Powiem
    szczerze, że po pierwszym takim numerze banku zmienił bym go z obawy, co
    jeszcze może wymyślić.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2019-10-22 20:53:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Oct 2019 14:27:48 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:
    > W - o horror - PKO BP pełnomocnik ma dostęp konta "jak do swojego".

    A jak oberwie blokadą (komornik, podejrzane zachowanie), to też
    rachunek mocodawcy (do jakiego ma dostęp) też będzie zablokowany?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2019-10-22 20:58:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Oct 2019 16:07:00 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
    > Ale to ma jakąś podstawę, np. w umowie?

    W odpowiedzi na reklamację zdaje się nie cytowali warunków umowy. W
    skrócie ich argumentacja szła tak, że sprawa dot. pełnomocnika a nie
    mnie i na drzewo, a że jakoś tak się składa że łączy nas wspólny
    zablokowany rachunek to tylko niuans techniczny.
    Moim zdaniem sprawa do wygrania w sądzie ale już machnąłem ręką.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2019-10-22 21:44:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    > mnie i na drzewo, a że jakoś tak się składa że łączy nas wspólny
    > zablokowany rachunek to tylko niuans techniczny.

    No ale to chyba nie był żaden wspólny rachunek.
    Inna sprawa że zbyt wiele uzyskać z takiego powodu to się u nas nie da -
    odsetki ustawowe tylko chyba?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2019-10-22 22:19:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.10.2019 o 20:53, Marek pisze:

    > A jak oberwie blokadą (komornik, podejrzane zachowanie), to też rachunek
    > mocodawcy (do jakiego ma dostęp) też będzie zablokowany?

    A skądże mnie wiedzieć takie rzeczy?

    MJ