  • 1. Data: 2019-10-21 03:10:50
    Temat: Unia nas kocha w mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    2.7%, gdy ktoś ma Intensive...
    2.3% innym...

    Czy Unia nie mogła nakazać mBankowi płacenie wszystkim 2.7%?
    Lub więcej?...

    Dobra ta Unia, ale dlaczegp tak mało?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-10-21 10:20:58
    Temat: Re: Unia nas kocha w mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >2.7%, gdy ktoś ma Intensive...
    >2.3% innym...

    Ale co to jest ?

    >Czy Unia nie mogła nakazać mBankowi płacenie wszystkim 2.7%?
    >Lub więcej?...
    >Dobra ta Unia, ale dlaczegp tak mało?...

    Bo jakby tak unia wszystkim unijnym bankom nakazala wyplacac 2.7%, to
    by sie Unia wywrocila :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-21 20:45:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5dad6b12$0$516$6...@n...neostrada.pl

    > Ale co to jest ?

    Intensive? -- 5 dych miesięcznie albo 7kpln miesięcznego przychodu.

    > Bo jakby tak unia wszystkim unijnym bankom nakazala
    > wyplacac 2.7%, to by sie Unia wywrocila :-)

    Niech nakaże 27%. ;)
    Albo wybiórczo -- niech dużo nakaże tylko
    tym bankom, w których my akurat mamy...

    -=-

    Zleciłem przelew (do US) i mBank nie przysłał mi SMSa.:)
    Dałem ,,popraw'' (czy jakoś podobnie) i dostałem od razu
    SMSa do !Operacji nr 2. Dokąd powędrował SMS z !Operacji
    nr 1? [i czy te operacje są w znieczuleniu ogólnym?]

    Poprzedni SMS (którego ślad mam w telefonie) dotyczy
    !Operacji nr 1 -- ale z 15 października.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-10-21 20:52:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5dad6b12$0$516$6...@n...neostrada.pl

    >Intensive? -- 5 dych miesięcznie albo 7kpln miesięcznego przychodu.

    Ale te odsetki mnie zainteresowaly - co to za "produkt" ?

    J.

  • 5. Data: 2019-10-21 23:26:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5dadff05$0$17357$6...@n...neostrada.pl

    > Ale te odsetki mnie zainteresowaly - co to za "produkt" ?

    Firmowy produkt mBanku zwany 'eKontem oszczędnościowym' -- czatujesz
    (po zalogowaniu) i masz więcej. [tutaj tylko gadamy, by LCzarnecki
    pojął, że ,,tytoń też musi być'']

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-10-22 18:17:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5dadff05$0$17357$6...@n...neostrada.pl

    > Ale te odsetki mnie zainteresowaly - co to za "produkt" ?

    Mnie też interesują -- oto fragment Regulaminu:

    =================
    4. Nowe środki to - różnica pomiędzy kwotami A i B (nowe środki= A-B)
    A - to suma Twoich pieniędzy w dniu, w którym składasz wniosek,
    B - to suma Twoich pieniędzy w dniu 30.09.2019.

    W kwotach A i B uwzględniamy saldo własne, czyli pieniądze w złotych polskich na
    rachunkach indywidualnych,
    których klient jest posiadaczem lub współposiadaczem, rachunki oszczędnościowe oraz
    lokaty, w tym lokaty na nowe
    środki. W powyższych kwotach nie zostają uwzględnione linie kredytowe. Informację o
    kwocie Nowych środków,
    znajdują się we wniosku o otwarcie Rachunku oraz w szczegółach Rachunku w serwisie
    transakcyjnym po
    uruchomieniu promocji i obrazują one ich stan na ostatni dzień roboczy.

    Kwota Nowych środków na Rachunku jest liczona codziennie. Każda transakcja (np.
    przelew zewnętrzny, uznanie,
    płatność kartą, spłata zobowiązań) zmniejsza lub zwiększa kwotę Nowych środków, które
    są obejmowane
    promocyjnym oprocentowaniem. Bank w okresie obowiązywania oprocentowania promocyjnego
    będzie na koniec
    każdego dnia wyliczał różnicę pomiędzy kwotami A i B i na ich podstawie ustalał
    aktualną wysokość nowych
    środków na Rachunku oraz przyporządkowywał właściwe oprocentowanie do środków
    zgromadzonych na Rachunku.
    =================

    IMO A i B są stałymi...

    Na razie mam info z banku:

    do 0,00 PLN - 2,30% - nowe środki, ważne do 22.02.2020
    nadwyżka ponad 0,00 PLN do 99 999,99 PLN - 0,40% - stare środki
    nadwyżka ponad 99 999,99 PLN - 0,70% - stare środki

    choć:

    - miałem ponad 147 złotych w chwili składania Wniosku
    (miałem na eKoncie; później przelałem na stosownie zmodyfikowane Oszczędne)
    - teraz mam na ww. Oszczędnym jeszcze więcej

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-10-22 18:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5dadff05$0$17357$6...@n...neostrada.pl
    >Mnie też interesują -- oto fragment Regulaminu:

    Linka bys dal

    https://www.mbank.pl/indywidualny/oszczednosci/ekont
    o-oszczednosciowe/
    Zwykle konto oszczedniosciowe i dwie promocje ?

    Hm, a moze jednak niezwykle konto
    https://www.mbank.pl/indywidualny/konta/promocje/eko
    nto-oszczednosciowe-na-nowe-srodki/

    Bo skoro musze "modyfikowac" ... to czym sie rozni stare od nowego ?
    A widze "eKonto oszczędnościowe na nowe środki" ...

    Edycja II ... a kiedy byla pierwsza ? Jakos sie nie chwalili, albo do
    mnie nie dotarlo.

    No no, ciekawe ... ludzie wycofuja wklady ?
    A moze zbieraja na adwokata ?
    Czy zabezpieczaja sobie pozycje ?
    Czy tylko chca zlapac klientow "premium" ?

    No coz, intensive raczej nie zaloze, a 2.3% ... no, nie jest to takie
    zle ... akurat chyba pechowo 30.09 mialem tam ciut za duzo...

    J.

  • 8. Data: 2019-10-22 19:18:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" qona36$4ve$...@n...icm.edu.pl

    =================

    > IMO A i B są stałymi...

    Podobnie głosi ta strona:

    https://www.mbank.pl/indywidualny/konta/promocje/eko
    nto-oszczednosciowe-na-nowe-srodki-intensive/

    Nowe środki to różnica pomiędzy sumą Twoich pieniędzy w chwili składania wniosku
    (A)
    a sumą Twoich pieniędzy w dniu w którym przypada data weryfikacji salda (B) -
    30.09.2019 r.

    Zamieszczone na tej stronie pismo rysunkowe jest nieco rozsądniejsze, gdyż mniej
    konkretne:

    A_A
    A A

    suma Twoich pieniędzy na
    wszystkich kontach w mBanku

    <-----
    ----->

    Każda transakcja taka, jak przelew, płatność
    kartą, spłata zobowiązań, zmieni wysokość
    Twoich nowych środków, które zostaną
    objęte wyższym oprocentowaniem.

    Problem w tym, że może zmienić o zero...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-10-23 00:40:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5daf3516$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Linka bys dal

    Daję link:

    https://www.mbank.pl/pdf/promocje/konta/regulamin-pr
    omocji-ekonto-oszczednosciowe-na-nowe-srodki-edycja-
    ii-do-03.02.2020.pdf

    > zle ... akurat chyba pechowo 30.09 mialem tam ciut za duzo...

    Zwyczajowo mam tam stale tyle samo -- pomijając wyjątkowe sytuacje.

    --
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

    Jest już kolejny dzień -- mam tyle Nowych, ile na Oszczędnym.
    [pozostaje jedynie pytanie -- ,,co uczynić z tą kupą szmalu,
    która w 2/3 pokrywa oficjalną inflację?'']