  • 1. Data: 2019-10-21 12:03:18
    Temat: jaki rachunek maklerski?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szukam rachunku maklerskiego.

    Moje wymagania:

    - nie w mbanku (mam tam prywatne e-konto i nie chce go sobie zaśmiecać
    historią i ruchami pieniędzy z zakupu i sprzedaży akcji i mieszać
    pieniądze "codzienne" z inwestycyjnymi)

    - konkurencyjne stawki za prowadzenie i transakcje

    - oczywiście dostęp przez www, mile widziana aplikacja mobilna.

    Co jest teraz na topie?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2019-10-21 12:07:15
    Temat: Re: jaki rachunek maklerski?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >zaśmiecać historią i ruchami pieniędzy z zakupu i sprzedaży akcji i
    >mieszać pieniądze "codzienne" z inwestycyjnymi)

    Zakladasz osobne e-konto, wiazesz maklerskie do niego (przez
    infolinie) i masz osobno.

    >- konkurencyjne stawki za prowadzenie i transakcje

    Santander ... 0 za prowadzenie, o ile zrobisz jedna transakcje na
    miesiac.

    Niestety - do mbank nawet sie nie umywa, choc i mbank ma troche brakow

    J.

  • 3. Data: 2019-10-21 12:38:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-21 o 12:07, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Niestety - do mbank nawet sie nie umywa, choc i mbank ma troche brakow ...

    Na szybko znalazłem Alior - bezpłatne prowadzenie i prowizje maks 0,38%
    (w banku: 0,39%) - ktoś korzysta?

    --
    Liwiusz