    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biznesy z Żabolandią
    Date: Tue, 17 May 2011 00:31:03 +0200
    <1cugrz845ym04.r13vy9twirvs$.dlg@40tude.net>
    <4dd189b8$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <iqs4o9$t3j$2@inews.gazeta.pl>
    <4dd198ae$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <iqs78b$939$1@inews.gazeta.pl>
    <4dd1a21f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>

    george wrote:

    > "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Rozumiem ze jestes geologiem / hydrologiem. Wiec mnie oświeć.
    > Z tego co wiem wodę z piaskiem i chemią pompuja w skałę na parę kilo,
    > rozwala ona skałe i razem z uwolnionym gazem leci to na górę. Jak
    > napisałem problem jest na górze, bo chyba woda nie zdązyła wyparować tam
    > na dole ? I co z tym robią ?
    >
    > george

    Nie wiem co robią i mnie to za bardzo nie interesuje. Ty masz mnie straszyć.
    Odpowiedz na moje pytania. Ja nie nazywam się Andersen. Sam się oświeć,
    najlepiej gromnicą. Wiem, że w Polsce mamy wiele kopalni metanowych.
    Ostatnio był wyrzut metanu w jednej. Może jakiś Ślązak sfilmowałby jak mu
    się pali woda w kiblu pod dupą i puścił to na youtube.