eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBiometryczny MasterCard › Re: Biometryczny MasterCard
  • Data: 2022-11-15 23:16:57
    Temat: Re: Biometryczny MasterCard
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-11-15 o 08:43, Wojtek pisze:
    > On 14/11/2022 08:59, cef wrote:
    >> W dniu 2022-11-14 o 08:25, Wojtek pisze:
    >>> On 12/11/2022 20:21, Mac Ka wrote:
    >>>> sobota, 12 listopada 2022 o 18:56:00 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    >>>>
    >>>>> rocznie wydajemy worek złota, na opłaty za używanie kart. Pieniądze
    >>>>> te znikają za granicami polski. mamy swojego polskiego blika,
    >>>>> gdybyśmy nagle wszyscy zaczęli z niego korzystać, niewykluczone że
    >>>>> każdy, ale to każdy towar (płacony masterkardem itp) mógłbybyć
    >>>>> tańszy o 1%. i ile by niebył, to opłaty zostałyby w kraju.
    >>>>> oczywiście do blika jest potrzebny smartfon, i może być
    >>>>> "biometria". Nie "przechodzenie" na blika, świadczy o tym ze nie
    >>>>> jesteśmy narodem rozsądnym. więc co za problem takim lemingom
    >>>>> wcisnąć kartę biometryczną?
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Nierozsądne może być korzystanie z BLIKa, w ostatnim roku 3-krotnie
    >>>> korzystałem z chargeback (duzo, bo przez wiele poprzednich lat
    >>>> skorzystalem tylko ze 2 razy). Różne kwoty, a przyczyna zawsze taka
    >>>> sama tj. brak wykonania usługi. Najwieksza kwota ponad EUR500.
    >>>> Slyszałeś aby BLIK pomógł komuś odzystać pieniądze? BLIK to po prostu
    >>>> troche 'nowoczesniejszy' przelew, ale nic wiecej. Płatności kartami
    >>>> to lata wypracowanych procedur. Dobrze, że mamy różne rozwiązania i
    >>>> każdy może wybrać najlepsze dla siebie.
    >>>>
    >>>> MK
    >>>
    >>> OK, ale pytanie - jak często charge-back jest w ogóle używany?
    >>> (szczerze, prawie 40 wiosen na karku i w życiu nie korzystałem z CB...)
    >>>
    >>> Czy na brak wykonania usługi musimy się ratować pseudo rozwiązaniem (w
    >>> sumie niekoniecznie dostępnym dla wszystkich), zamiast umożliwić
    >>> systemowe rozwiązanie problemu (UOKiK?)
    >>
    >> Mam wrażenie, że z charge backu korzysta się bardziej tam,
    >> gdzie rozwiązania oparte o UOKiK nie miały by zasięgu,
    >> czyli zakupy np poza granicami PL.
    >
    > Możliwe, ale tutaj zakładając zakupy internetowe to zapewne już jakieś
    > mniej poważne strony więc samemu generuje się spore ryzyko?

    Bo ja wiem?
    Ostatni charge back (choć to bardziej reklamacja była)
    zarejestrowałem na ticketportal.hu, a wcześniej w PL nie mogłem się doczekać
    zwrotu za AGD na euro.com.pl więc powaga strony niczego nie gwarantuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1