  • Data: 2022-11-17 12:33:54
    Temat: Re: Biometryczny MasterCard
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 16 listopada 2022 o 16:33:43 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    > Jest zbliżeniowa, ale nie wszystkie karty pozwalaja na operecje gotowkowe
    bezdotykowo. Jak bedzie z ta, nie wiem. Przetestuję i podziele sie wrazeniami.

    Obstawiam, że w zbliżeniowym bankomacie nie będzie możliwości weryfikacji
    "biometrycznej".
    I nie będzie jej też przy płaceniu pikaczem w terminalu.
    Dokładnie tak samo jak z pinem offline.

    Chyba że ta weryfikacja to jest dodatek, a nie zastąpienie PINu.
    No bo co, masz pikaczować trzymając kartę w ten sposób, że kciuk leży na czytniku?
    Przy płaceniu z chipa też debilnie - wkładasz do czytnika, a potem łapę wykręcasz,
    żeby położyć kciuk na czytniku?
    To już szybciej PIN wpisać - no dobra, jak nie wpiszesz to nikt nie podejrzy ;>

    A bankomat, który nie połyka karty, kiedyś w PL widziałem, ale dawno - i tylko raz,
    więc widać się nie przyjęło.
    I nie dziwię się - mnie to tak zaskoczyło, że zrezygnowałem z wypłaty (poza tym miał
    jakiś dziwny program,
    chyba w odwrotnej kolejności pytał o pin i o sumę).
    Pewnie również dlatego wszystkie karty wciąż mają paski - no, z wyjątkiem v-pay, ale
    tych w PL już nikt chyba nie wydaje (a próbował tylko nest - czy też jeszcze za
    poprzedniej nazwy).