  • Data: 2012-01-22 09:47:29
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Feromon <f...@w...pl> wrote on 2012-01-22_2:24

    > Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jfb8ad$38g$1@inews.gazeta.pl...

    > Mój znajomy wycofał możliwość płatności kartami po tym,
    > jak podliczył, że roczne opłaty za terminal kosztują go tyle, co
    > wczasy w Egipcie dla dwóch osób.
    >
    > Chyba jasne?

    Bzdura. Liczy się tylko udział procentowy, który zresztą maleje
    wraz ze wzrostem liczby transakcji (chyba, że nie ma opłaty stałej).
    Więc jeśli znajomy ma sklepik, do którego pies z kulawą nogą nie
    zagląda - to owszem, miał rację. A jak duży sklep z niezłym ruchem
    to bałwan.

    *Teraz* jasne...

    witrak()