  • Data: 2012-01-25 07:55:23
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-25 08:03, Waldek pisze:

    > ==
    > Jakis czas temu, kasjerka walnela sie i wydala mi 20zl za duzo
    > o czym zorientowalem sie dopiero w domu. Maja na uwadze
    > ze nie zarabiaja za wiele, poszedlem na drugi dzien zwrocic.
    > Kasjerki nie bylo wowczas na zmianie, a kierowniczka sklepu
    > nie byla specjalnie zainteresowana, bo to juz zostalo "ujete w kosztach"
    > znaczy sie manko kasowe zaksiegowane jako strata sklepu ?
    > - wypadek losowy przy pracy ? ;)
    > Poszedlem na 3-ci dzien i zastalem kobiete - kase oddalem
    > powiedziala co prawda dziekuje, ale jakos tak od niechcenia :]

    A mojej mamie ze 100zł wydali jak z 50. Po zwróceniu uwagi kasjer
    powiedział, że musi przeliczyć kasę, obsłużył ostatniego klienta, a
    następnie bez liczenia oddał 50zł.

    Dodatkowo zauważyłem, że zwyczajem jest "wciskanie" reszty do ręki
    (taki, chyba, brytyjski zwyczaj), przy czym zdarzało się, że ta reszta
    była o kilkadziesiąt groszy mniejsza niż być powinna...

    --
    Liwiusz