    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Date: Fri, 20 Jan 2012 18:13:44 +0100

    On 01/20/2012 03:17 PM, Olgierd wrote:

    > No ale akurat ci, którzy zajmują się tym krzyżem, swoją robotę odwalili:
    > jest ustawa o EIP, jest o usługach płatniczych, nic nie stoi na
    > przeszkodzie, żeby jakiś przedsiębiorca zrobił ten system pieniądza
    > elektronicznego.

    Ciezko mi sobie wyobrazic, aby polski system bankowy, w wiekszosci
    niepolski, byl zainteresowany tym, aby pieniadze z prowizji za zakupy
    Polakow nie wyciekaly gdzies do USA, czy zeby sklepy w Polsce placily
    mniejsze prowizje od zakupow karta.

    > Trudno, żeby się tym zajmowali politycy wszakże.

    No wlasnie takimi sprawami powinni zajmowac sie politycy - powinni byc
    dobrymi zarzadzajacymi krajem, w dlugim terminie, i umiec pchnac sprawy
    we wlasciwa strone.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org