  • Data: 2012-01-22 02:35:43
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: Splinter <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-22 02:24, Feromon pisze:
    > Mój znajomy wycofał możliwość płatności kartami po tym,
    > jak podliczył, że roczne opłaty za terminal kosztują go tyle, co
    > wczasy w Egipcie dla dwóch osób.

    A zrobił najpierw ankietę wśród klientów, coby oszacować, ilu z nich
    może zrezygnować z zakupów u niego po likwidacji terminala? Albo - co
    być może jeszcze ważniejsze - ilu klientów wyda mniej pieniędzy, gdy
    będą musieli zapłacić gotówką? No chyba że nikt z tego terminala nie
    korzystał.

    Zresztą cena takich wczasów nie jest zapewne powalająca - wydaje się, że
    nawet w niewielkim sklepiku podniesienie ceny wybranych towarów o 1-2%
    powinno pokryć te kilkanaście złotych dziennie za terminal no a prestiż
    związany z pozostawieniem naklejek na drzwiach bezcenny :)