  • Data: 2012-01-21 20:54:09
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwróciłeś uwagę na ciekawą rzecz. W Europie chcą powoływać własną agencję
    > ratingową, bo im się amerykańskie nie podobają, jest ESA, są plany Galileo,
    > a europejskiego systemu kart płatniczych jeszcze nikt nie próbuje zrobić?

    Jakby EU robila swoj alternatywny system dla VISY i MasterCard to lepiej niech
    tego nie robi, bo to bedzie szlo jak robienie Galileo, czyli duzo planow, a
    malo konkretnych dzialan (na razie uruchomienie Galileo jest przesuwane na
    niewiadoma przyszlosc, a kilka lat temu planowali pelna funkcjonalnosc na rok
    2012).

    Moze lepiej niech dziala VISA i Maestro, bo ja jako uzytkownik jestem
    zadowolony z duzej niezawodnosci tego.
    Juz chyba lepiej, zeby Chinczycy przygotowali jakas alternatywe dla VISY i
    MasterCard.