  • 1. Data: 2005-01-11 19:31:38
    Temat: BidPay - Order Denied i co dalej ?
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    Właśnie odebrałem e-mail z BidPay, że mój drugi w histori order na kwotę
    702$ został odrzucony. Pierwszy na kwotę 488$ przeszedł bez problemu.
    Oczywiście w trosce o bezpieczeństwo swojego systemu nie mogą mi
    powiedzieć dlaczego został odrzucony. W porządku, jak mnie olewają to ja
    również mogę ich olać. Jest tylko jedno "ale", płaciłem netkartą
    Multibanku i na koncie nadal mam blokadę. Piszą, że blokada może potrwać
    od 7 do 10 dni roboczych !!! miał ktoś taki przypadek ? Ile realnie może
    trwać blokada na koncie ?
    RF

    P.s. Powiem jedno, takie układy to ja pierniczę i tyle.

  • 2. Data: 2005-01-11 20:32:48
    Temat: Re: BidPay - Order Denied i co dalej ?
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >702$ został odrzucony. Pierwszy na kwotę 488$ przeszedł bez problemu.
    >Oczywi?cie w trosce o bezpieczeństwo swojego systemu nie mog? mi
    >powiedzieć dlaczego został odrzucony. W porz?dku, jak mnie olewaj? to ja
    >również mogę ich olać. Jest tylko jedno "ale", płaciłem netkart?
    >Multibanku i na koncie nadal mam blokadę. Pisz?, że blokada może potrwać
    >od 7 do 10 dni roboczych !!! miał kto? taki przypadek ? Ile realnie może
    >trwać blokada na koncie ?
    >RF
    >
    >P.s. Powiem jedno, takie układy to ja pierniczę i tyle.

    Po kolei. Zleciles platnosc przez bidpay na 702$. Jak rozumiem, bidpay
    zaakceptowalo transakcje i bank zablokowal takie srodki na koncie -
    nastepnie bidpay odrzucil transakcje?
    Dzwoniles do multi?

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-01-11 20:40:07
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    > Po kolei. Zleciles platnosc przez bidpay na 702$. Jak rozumiem, bidpay
    > zaakceptowalo transakcje i bank zablokowal takie srodki na koncie -
    > nastepnie bidpay odrzucil transakcje?
    > Dzwoniles do multi?

    Było dokładnie tak jak mówisz, środki zablokowane, transakcja przy użyciu
    VISA "succefully processed" , komunikat "waiting for approval" przez 2 dni
    i dzisiaj "order stopped" i e-mail od BidPay że "order denied". Myślę, że
    multi nie ma nic do tego, raczej coś nie tak ze sprzedawcą, może złe dane
    adresowe czy co ? Tyle, że ma on ponad 2000 pozytywnych komentarzy na
    eBay.
    No i to stwierdzenie, że "w trosce o bezpieczeństwo naszego systemu
    weryfikacji nie możemy podać więcej szczegółów", no to ja się pytam: skąd
    do jasnej cholery mam wiedzieć co było nie tak ? Oczywiście e-mail do
    BidPay wysłałem ale czy odpowiedzą to wątpię.

  • 4. Data: 2005-01-11 20:44:43
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Było dokładnie tak jak mówisz, ?rodki zablokowane, transakcja przy użyciu
    >VISA "succefully processed" , komunikat "waiting for approval" przez 2 dni
    >i dzisiaj "order stopped" i e-mail od BidPay że "order denied". My?lę, że
    >multi nie ma nic do tego, raczej co? nie tak ze sprzedawc?, może złe dane
    >adresowe czy co ? Tyle, że ma on ponad 2000 pozytywnych komentarzy na
    >eBay.

    To raczej sprzedawca nie ma nic wspolnego. Zadzwon do multi, powinni
    to wyjasnic, moze to kwestia wachan kursow.

    >No i to stwierdzenie, że "w trosce o bezpieczeństwo naszego systemu
    >weryfikacji nie możemy podać więcej szczegółów", no to ja się pytam: sk?d
    >do jasnej cholery mam wiedzieć co było nie tak ? Oczywi?cie e-mail do
    >BidPay wysłałem ale czy odpowiedz? to w?tpię.

    Masz w FAQ'u kilka przykladow, moze to wyjasni?

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2005-01-12 07:56:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > skąd do jasnej cholery mam wiedzieć co było nie tak ? Oczywiście
    > e-mail do BidPay wysłałem ale czy odpowiedzą to wątpię.

    Na ich stronach jest (byla?) informacja,
    ze nie gwarantuja odpowiedzi - czytaj wal sie koles...

    Mialem podobna sytuacje - kupilem na ebay.com
    sprzet za 600USD, "zaplacilem" przez BidPay,
    dostalem mailem akceptecje (sprzedawca tez),
    po czym na drugi dzien dostalem Order Denied
    z powodu - UWAGA - za malej ilosci pozytywnych
    komentarzy sprzedawcy (trzy pozytywy).
    Ze wzgledu na MOJE bezpieczenstwo ci kretyni
    cofneli platnosc.

    Sprzedawca potraktowal mnie jak jakiegos oszusta,
    sprzet sprzedal komus innemu, dobrze ze nie
    dostalem negatywa...

    Prawda jest taka ze firmy typu PayPal czy BidPay
    maja klienta gleboko w ..... jedyne prawo jakie
    masz to placic prowizje.

    Twoje pieniadze sa tylko zablokowane na karcie,
    za jakis tydzien pojawia sie z powrotem.

  • 6. Data: 2005-01-12 08:57:03
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

> [...]
    > z powodu - UWAGA - za malej ilosci pozytywnych
    > komentarzy sprzedawcy (trzy pozytywy).
    > Ze wzgledu na MOJE bezpieczenstwo ci kretyni

    No to widzę, że nie jestem sam. Tyle że mój sprzedawca ma ponad 2000
    pozytywów. Ale zaczynam się domyślać w czym jest problem. Od trzech dni
    e-maile wysłane do sprzedawcy wracają z komunikatem "could not connect,
    operation timed out" widać więc, że ISP sprzdawcy (verizon) ma jakieś
    problemy z serwerem poczty. BidPay wysyła do sprzedawcy maila z prośbą o
    potwierdzenie adresu jaki ma się znaleźć na money order a w między czasie
    jest status "waiting for approval". Być może mail wrócił również do BidPay
    i ze względu na brak możliwości potwierdzenia adresu sprzedawcy (w końcu
    skoro e-mail wrócił to sprzedawca nie miał możliwości potweirdzenia bądź
    nie adresu) transakcja została wstrzymana. Niestety to tylko moje domysły.
    Mówisz, że pieniądze w ciągu tygodnia wrócą, to ja się k....wa pytam, kto
    nimi obraca przez ten czas ? Skoro ich nie mam na koncie to ktoś inny je
    ma bo przecież blokada nie poszła w próżnię i od zablokowanych środków nie
    otrzymam odsetek.
    RF

  • 7. Data: 2005-01-12 09:04:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Właśnie popłynąłem na jakieś funty (po wysłaniu ich pocztą) u 'sprzedawcy' mającego
    ponad tysiąc komentarzy, i nagle... zniknął z
    eBay, nie odpowiada na maile (odbijają się), numer telefonu stale zajęty, nie mam
    nawet możliwości wystawienia negatywa.
    JaC

  • 8. Data: 2005-01-12 09:54:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl> writes:

    > nimi obraca przez ten czas ? Skoro ich nie mam na koncie to ktoś inny je
    > ma bo przecież blokada nie poszła w próżnię i od zablokowanych środków nie
    > otrzymam odsetek.

    Oczywiscie, ze otrzymasz. Zablokowane pieniadze sa na twoim koncie i
    nigdzie indziej.

    MJ

  • 9. Data: 2005-01-12 09:59:45
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    > Oczywiscie, ze otrzymasz. Zablokowane pieniadze sa na twoim koncie i
    > nigdzie indziej.

    A widzisz, no to mnie pocieszyłeś, faktycznie kwota na koncie jest większa
    od kwoty dostępnych środków właśnie o blokadę.
    Dzięki za rozjaśnienie sytuacji :-)
    RF

  • 10. Data: 2005-01-12 10:00:19
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

> [...]
    >eBay, nie odpowiada na maile (odbijają się), numer telefonu stale zajęty,
    nie mam nawet >możliwości wystawienia negatywa.

    Kurcze, niedługo się okaże że przekręty w Polsce to pikuś w porównaniu z
    tym co się dzieje na zachodzie. Tak się zastanawiam i powoli zaczynam w
    duchu dziękować BidPay bo ze sprzedawcą nadal nie mogę się skontaktować
    RF