    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BidPay - Order Denied i co dalej ?
    Date: Wed, 12 Jan 2005 08:56:48 +0100

    > Było dokładnie tak jak mówisz, środki zablokowane, transakcja przy
    > użyciu VISA "succefully processed" , komunikat "waiting for approval"
    > przez 2 dni i dzisiaj "order stopped" i e-mail od BidPay że "order
    > denied". Myślę, że multi nie ma nic do tego, raczej coś nie tak ze
    > sprzedawcą, może złe dane adresowe czy co ? Tyle, że ma on ponad 2000
    > pozytywnych komentarzy na eBay.
    > No i to stwierdzenie, że "w trosce o bezpieczeństwo naszego systemu
    > weryfikacji nie możemy podać więcej szczegółów", no to ja się pytam:
    > skąd do jasnej cholery mam wiedzieć co było nie tak ? Oczywiście
> [...]

    Na ich stronach jest (byla?) informacja,
    ze nie gwarantuja odpowiedzi - czytaj wal sie koles...

    Mialem podobna sytuacje - kupilem na ebay.com
    sprzet za 600USD, "zaplacilem" przez BidPay,
    dostalem mailem akceptecje (sprzedawca tez),
    po czym na drugi dzien dostalem Order Denied
    z powodu - UWAGA - za malej ilosci pozytywnych
    komentarzy sprzedawcy (trzy pozytywy).
    Ze wzgledu na MOJE bezpieczenstwo ci kretyni
    cofneli platnosc.

    Sprzedawca potraktowal mnie jak jakiegos oszusta,
    sprzet sprzedal komus innemu, dobrze ze nie
    dostalem negatywa...

    Prawda jest taka ze firmy typu PayPal czy BidPay
    maja klienta gleboko w ..... jedyne prawo jakie
    masz to placic prowizje.

    Twoje pieniadze sa tylko zablokowane na karcie,
    za jakis tydzien pojawia sie z powrotem.