  • 1. Data: 2012-06-28 13:22:03
    Temat: Bezpłatne wpłatomaty Alior Sync - ale nie dla wszystkich...
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Ech...
    Oni w tym Alior Syncu są naprawdę beznadziejni. Loguję się dziś na swoje
    pseudo-konto w tym pseudo-banku i widzę informację o bezpłatnych wpłatomatach.
    Myślę sobie: ŚWIETNIE! i klikam:

    https://www.sync.pl/aktualnosci/bezplatne_wplatomaty
    _w_alior_sync

    Czytamy: "Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, Bank podjął decyzję o
    wprowadzeniu bezpłatnych wpłat we wpłatomatach sieci Euronet przy użyciu kart
    debetowych. Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1
    sierpnia 2012 roku, jednak już od 29 czerwca wszystkie tego typu wpłaty
    realizowane będą bezpłatnie. Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią
    Taryfy Opłat i Prowizji dostępną w sekcji Przydatne Dokumenty."

    Dalej myślę sobie ŚWIETNIE. Klikam w "Przydatne dokumenty" i co widzę: że nowa
    tabela opłat i prowizji (BEZPŁATNE WPŁATOMATY) obowiązuje
    1. W przypadku umów zawartych do 28 czerwca 2012 - od 1 sierpnia 2012,
    2. W przypadku umów zawartych od 29 czerwca 2012 - od dnia zawarcia umowy.

    Więc wychodzi na to, że trzeba zabrać swoją stówkę i zamknąć konto, a
    następnie znowu je założyć, tak, by mieć bezpłatne wpłatomaty na wakacje (lipiec).

    Nie dość, że robimy za testerów tego pseudo systemu bankowego to jeszcze mamy
    płacić za wpłatomaty??? A TAAKIEGO :P

  • 2. Data: 2012-06-28 13:32:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 13:22, a...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > 1. W przypadku umów zawartych do 28 czerwca 2012 - od 1 sierpnia 2012,
    > 2. W przypadku umów zawartych od 29 czerwca 2012 - od dnia zawarcia umowy.

    Zacytowales, ale nie zrozumiales.

    "Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1 sierpnia
    2012 roku, jednak już od 29 czerwca wszystkie tego typu wpłaty
    realizowane będą bezpłatnie".

    Oczywiscie pozostaje im wierzyc na slowo (do jutra), bo w zadnym
    regulaminie i TOiP tego nie ma.

  • 3. Data: 2012-06-28 13:48:59
    Od: " " <a...@g...pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

> [...]
    > realizowane będą bezpłatnie".
    >
    > Oczywiscie pozostaje im wierzyc na slowo (do jutra), bo w zadnym

    Zrozumiałem, zrozumiałem: zrozumiałem, że jeśli nie ma w TOiP, to tak jakby
    nie wcale nie było, a to, co na stronie, to tylko majketingowy bełkot. Zresztą
    na stronie wyraźnie pisze, że ci, którzy założyli konto przed którymś czerwca
    bezpłatne wpłatomaty będą mieć dopiero od sierpnia :(

  • 4. Data: 2012-06-28 14:07:48
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Hmm... A ja tu widzę w sekcji E. Karty debetowe:
    Opłata miesięczna za kartę - 3 zł.
    Szlag by*** I przyjdzie zastrzegać kartę za miesiąc

  • 5. Data: 2012-06-28 14:12:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 14:07, eisenberg pisze:
    > Hmm... A ja tu widzę w sekcji E. Karty debetowe:
    > Opłata miesięczna za kartę - 3 zł.
    > Szlag by*** I przyjdzie zastrzegać kartę za miesiąc

    Popatrz na rozdzial najpierw ;)

  • 6. Data: 2012-06-28 14:13:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 13:48, a...@g...pl pisze:

> [...]
    > na stronie wyraźnie pisze, że ci, którzy założyli konto przed którymś czerwca
    > bezpłatne wpłatomaty będą mieć dopiero od sierpnia :(

    To sie okaze jutro.

  • 7. Data: 2012-06-28 14:15:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 28 Cze, 14:12, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Popatrz na rozdzial najpierw ;)

    Sorry, właśnie przyjrzałem się jeszcze raz. Opłata dotyczy debetówek
    wydanych do kont oszczęnościowych. Cofam "szlaga"

  • 8. Data: 2012-06-28 14:19:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Cze, 13:22, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    "Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostaje wprowadzona z dniem 1 sierpnia
    2012 roku"

    Chyba mamy date skonczenia promocji "5% za transakcje internetowe" :)