  • 1. Data: 2012-06-28 11:28:41
    Temat: telefony z Citi:/
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Mam tam tylko KK.
    Wlasciwie nie potrzebuje wiecej.
    ale zadzwonili z oferta konta. Mialo byc jakies lepsze i za darmo. Generalnie 15
    minut trucia jakie to super konto i wszystko za darmo i karta i mozna miec dodatkowe
    ubezpieczenie. Trudno bylo kobiecie wejsc w slowo.

    BTW. Troche probowalem wytlumaczyc ze wole np. przewalutowanie wedlug kursu
    organizacji platniczej niz podpinanie karty debetowej do konta w danej walucie (i tak
    musze ta walute najpierw gdzies kupic) ale to nie byl dobry pomysl;)

    W sumie stwierdzilem skoro wszystko gratis to moze sie przyda do splaty KK.
    No i na koniec sie okazalo, ze "super promocja" wymaga przelewania co miesiac 5k PLN
    (kobieta sama zastrzegla ze mozna ten sam 1k przelewac w ta i z powrotem i bedzie ok
    :P )
    Jak w koncu udalo sie powiedziec ze na prawde nie jestem zainteresowany to jeszcze
    byla proba na powiadomienia sms do karty kredytowej. Tez promocja pierwszy miesiac
    gratis.

    az kusilo zeby z tej ich KK (przynajmniej na uczciwej promocji otrzymanej- czyli bez
    zwolnienia z oplat pod jakism tam warunkiem) zrezygnowac....

  • 2. Data: 2012-06-28 11:45:22
    Temat: Re: telefony z Citi:/
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Cze, 11:28, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > az kusilo zeby z tej ich KK (przynajmniej na uczciwej promocji otrzymanej- czyli
    bez zwolnienia z oplat pod jakism tam warunkiem) zrezygnowac....

    To samo. Jakieś parcie na sprzedaż przed końcem kwartału?
    Kazałem dzwonić, jak będą mieli konto bezpłatne bezwarunkowo.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-06-28 12:51:19
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.06.2012 luc <b...@g...net> napisał/a:

    > To samo. Jakieś parcie na sprzedaż przed końcem kwartału?

    U mnie też, mimo że poprzednio zastrzegłem, iż kolejny
    spam zakończy się rezygnacją ze współpracy.

    > Kazałem dzwonić, jak będą mieli konto bezpłatne bezwarunkowo.

    A ja rozwiązałem umowę. Jak nie dociera do nich taka prosta
    rzecz, jak brak zgody na spam, to strach pomyśleć co by było,
    gdyby trzeba negocjować np. niestandardowe warunki spłaty
    kredytu...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 4. Data: 2012-06-28 13:01:07
    Od: woody <a...@i...invalid>

    Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    >

    > az kusilo zeby z tej ich KK (przynajmniej na uczciwej promocji
    > otrzymanej- czyli bez zwolnienia z oplat pod jakism tam warunkiem) zrezygnowac....

    Tez mialem, ale ja jednak zdecydowalem sie na ucieczke z mBanku wlasnie
    tam. Najlepiej ulokowany oddzial wzgledem moich potrzeb oraz bezprowizyjne
    wplaty w okienku a nie we wplatomacie euronetu na drugim koncu miasta
    zawazyly. Czekam na kuriera.

  • 5. Data: 2012-06-28 13:21:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 13:01 woody <a...@i...invalid> pisze:

> [...]
    > bezprowizyjne
    > wplaty w okienku a nie we wplatomacie euronetu na drugim koncu miasta

    Hehe.... uwazaj zeby nie zniknal, bo zgodnie z zapowiedziami maja zamknac
    60 oddzialow...

    MK

  • 6. Data: 2012-06-28 13:41:49
    Od: woody <v...@i...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Hehe.... uwazaj zeby nie zniknal, bo zgodnie z zapowiedziami maja zamknac 60
    oddzialow...

    Slyszalem. Zobaczy sie co bedze, poki co 200 osob w moim miescie citi
    zatrudnilo (ma zatrudnic?) w callcenter bo tu ponoc tanio.

    --
    woody