  • 1. Data: 2002-01-22 09:57:31
    Temat: Bezpieczenstwo naszych pieniedzy w BZWBK (!)
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    Witam.

    Dostalem wczoraj pisemko, ze moge juz odebrac VC w oddziale.
    Zatem sie tam udalem w celu jej odebrania. I odebralem, a jakze,
    nie okazujac dowodu osobistego, podpisalem jakis papierek,
    podpis nie byl weryfikowany ze wzorem. Generalnie - przyszedl
    czlowiek z ulicy i wzial sobie karte. Cóz z tego, ze nia ma jeszcze
    pinu? Nic przeciez, bo mógl zrobic zakupy bezgotówkowo, a i nawet
    podpis na rewersie by sie zgadzal.

    Dlaczego mnie nie "zweryfikowano"? Czyzby pani w obsludze tak
    dobrze mnie znala? Nie sadze - od kiedy mam dostep do konta przez
    siec, pojawiam sie w oddziale raz na pól roku.

    Wniosek - jak ktos z waszych znajomych powie, ze dostal pismo
    i jutro idzie odebrac karte, to musicie byc w oddziale skoro swit :-)

    Nie "rozglaszac"? Zawiadomienie przyszlo listem zwyklym i lezalo
    na wierzchu na rozwalonej skrzynce na klatce schodowej.

    Wcale mi sie to nie podoba.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 2. Data: 2002-01-22 12:05:26
    Temat: Re: Bezpieczenstwo naszych pieniedzy w BZWBK (!)
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    JAki marmurek ?

    Uzytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:a2jd35$qq6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

  • 3. Data: 2002-01-22 12:16:52
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "kuba93" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > JAki marmurek ?

    ex-WBK

  • 4. Data: 2002-01-22 12:19:51
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > JAki marmurek ?

    A tytul posta Kubusiu czytałeś ?

    Sark

    p.s. tnij cytaty i odpowiadaj po cytacie

  • 5. Data: 2002-01-22 14:21:37
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> napisal(a):

    >Nie "rozglaszac"? Zawiadomienie przyszlo listem zwyklym i lezalo
    >na wierzchu na rozwalonej skrzynce na klatce schodowej.
    >
    >Wcale mi sie to nie podoba.

    hehe to ja mialem lepiej w PeKaO przeslano mi poczta karte maestro
    listem poleconym a listonosz mial to w dupie i wrzucil tez do
    rozwalonej skrzynki tak, ze jak wyciagalem to moglem 3 sasiadom zabrac
    karty i jechac do hipermarketu i nakupowac ile chce

    Tomek

  • 6. Data: 2002-01-22 20:23:25
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Uzytkownik "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > rozwalonej skrzynki tak, ze jak wyciagalem to moglem 3 sasiadom zabrac
    > karty i jechac do hipermarketu i nakupowac ile chce

    A przypadkiem nie trzeba tych kart wczesniej PIN'em w bankomacie aktywowac,
    co ?

    KZ

  • 7. Data: 2002-01-23 08:49:07
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> wrote in message
    [...]
    > A przypadkiem nie trzeba tych kart wczesniej PIN'em w bankomacie
    aktywowac,
    > co ?

    Kartę otrzymałem już aktywną. Przetestowałem :-)
    Pin przyszedł dopiero dzisiaj.

  • 8. Data: 2002-01-23 18:49:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > Kartę otrzymałem już aktywną. Przetestowałem :-)
    > Pin przyszedł dopiero dzisiaj.

    ja swoja KK z BZWBK przetestowalem jak jeszcze nie byla wyprodukowana i
    przeslana do oddzialu.
    Jej nr pojawil sie mi w WBK24 (obok starej, ktorej kazalem nie odnawiac)
    sprawdzalem w oddziale i w CK ze karta jeszcze jest w produkcji - a
    operacje
    na Owsiaka i na hospicjum na dzieci poszly (musialem zmyslic CVC2)

    Wlasnie ta druga robiona chyba przez e-card zeszla mi 2 dni temu z data
    z 18 XII, a myslalem ze juz ja wcielo ;-)))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-01-23 20:05:52
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > ja swoja KK z BZWBK przetestowalem jak jeszcze nie byla wyprodukowana i
    > przeslana do oddzialu.
    > Jej nr pojawil sie mi w WBK24 (obok starej, ktorej kazalem nie odnawiac)
    [...]

    No właśnie. Ale żeby jej użyć musiałeś być "zweryfikowany": nick + pin na
    stronie.
    Jeśli je komuś podałeś to twój pikuś. W moim przypadku nie miałem na nic
    wpływu.