  • 1. Data: 2002-01-22 08:21:39
    Temat: Jak wymienic w Polsce wycofana walute ?
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

    Posiadam pewna ilosc waluty europejskiej wycofanej na poczatku roku 2002.
    Jakie formalnosci trzeba spelnic aby wymienic ja w Polskim Banku ?

    Pozdrawiam,
    Wujek

  • 2. Data: 2002-01-22 08:51:07
    Temat: Re: Jak wymienic w Polsce wycofana walute ?
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Posiadam pewna ilosc waluty europejskiej wycofanej na poczatku roku 2002.
    > Jakie formalnosci trzeba spelnic aby wymienic ja w Polskim Banku ?

    Pójść do banku, zapłacić prowizję i wymienić pieniądze.
    Z bilonem może być trudniej.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-22 10:08:27
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Jakich dokumentów mymaga Bank ?

    Znaków pieniężnych, które chcesz wymienić.

    Wojtek Tadek

  • 4. Data: 2002-01-22 10:22:42
    Od: "Wujek" <w...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-01-22 15:59:28
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > Posiadam pewna ilosc waluty europejskiej wycofanej na poczatku roku 2002.
    > Jakie formalnosci trzeba spelnic aby wymienic ja w Polskim Banku ?

    Najlepiej wrzuć do skrzynki WOŚP w PeKaO SA

    Pozdr.
    Piotrek "Merlin" Krzciuk
    m...@i...com