  • 1. Data: 2002-01-22 07:40:23
    Temat: Przelew bankowy do Rosji.
    Od: "MG" <m...@i...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow. Jestem tu okazjonalnie, liczac na wasza pomoc.
    Z dosc duzym zaskoczeniem stwierdzilem, ze w Polsce jest wielki problem z
    przelaniem pieniedzy do Rosji. Moze zna ktos bank, ktory zajmuje sie tym za
    rozsadne pieniadze. Chce przelac pieniadze na konto rosyjskiej firmy.
    Marek

  • 2. Data: 2002-01-22 08:22:59
    Temat: Re: Przelew bankowy do Rosji.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    za
    > rozsadne pieniadze. Chce przelac pieniadze na konto rosyjskiej firmy.

    Sprobuj z Kredyt Bankiem.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-22 09:36:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MG" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    za
    > rozsadne pieniadze. Chce przelac pieniadze na konto rosyjskiej firmy.

    Pogadaj z dresiarzami ;-))))

    NMSP ;-)
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-22 09:50:04
    Od: "MG" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości Pogadaj z dresiarzami
    ;-))))

    A widziałes dresiarza, który umie wypełnić druk bankowy?

  • 5. Data: 2002-01-22 11:34:18
    Od: "szejk1" <szejk1"no spam"@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Pogadaj z dresiarzami ;-))))

    oni to ci moga przylac a nie przelac ;-)

    szejk1

  • 6. Data: 2002-01-22 14:43:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MG" <m...@i...pl> wrote in message
    > A widziałes dresiarza, który umie wypełnić druk bankowy?

    Jaki druk? :-))) Oni mają lepsze sposoby ;-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-22 14:50:49
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    za
    > rozsadne pieniadze. Chce przelac pieniadze na konto rosyjskiej firmy.

    Bahk Handlowy w Warszawie - wiele bankow przez niego przesyla, ich
    korespondentem jest Wnieschtorgbank w Moskwie.

    Ale przelew do Rosji to Ci powinien kazdy normalny bank zrobic..
    Wojtek