  • 31. Data: 2019-03-16 15:44:31
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 16 Mar 2019 13:48:30 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Na razie nie wiem po co w ogóle 3D. Ja nigdy nie potrzebowałem (nie
    > projektuję telefonów komórkowych).
    Nie chodzi o telefony.
    Wings 3D, drzewiej, wykorzystywany był do "tworzenia"
    elementu 3D, widocznego na "zrenderowanej płytce".
    Kiedyś musiałem "położyć" tranzystor w nietypowy sposób,
    tak by radiatorem dotykał górnej aluminiowej obudowy,
    do której był przykręcony.
    I Wings 3D wystarczył do tego by nóżki
    tranzystora wygiąć odpowiednio i "bezboleśnie"
    we właściwą stronę.

    .htm

    .

  • 32. Data: 2019-03-17 08:53:30
    Od: z <...@...pl>

    Używam aplikacji mobilnej tylko i wyłącznie do sprawdzenia stanu konta.
    Gdybym miał jeszcze windowsa to może bym się skusił ale na androidzie
    NIGDY w ŻYCIU :-)

    PS. Autoryzacja przelewu na tym samym urządzeniu?

    PS. 2. Jestem już na etapie ascezy i instaluję tylko to co sprawdzone i
    potrzebne. Mimo to zdanie nie zmienię.

  • 33. Data: 2019-03-17 19:16:46
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 15 Mar 2019 18:27:27 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Też tak mam.
    > Tylko się zastanawiam, co jakby mi się zdarzyło n.p. wyjechać za granicę
    > - do komputera w domu daleko :(
    > P.G.

    VNC{VPN}

  • 34. Data: 2019-03-18 09:52:03
    Od: gosc <t...@z...com>

    Piotr Gałka wrote:
    > Też tak mam.
    > Tylko się zastanawiam, co jakby mi się zdarzyło n.p. wyjechać za granicę
    > - do komputera w domu daleko :(
    > P.G.

    Można zabrać raspberry pi lub jakiś linux live cd/usb i korzystać z
    dowolnego komputera podłączonego do internetu.

  • 35. Data: 2019-03-18 13:41:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-18 o 09:52, gosc pisze:

    > Można zabrać raspberry pi lub jakiś linux live cd/usb i korzystać z
    > dowolnego komputera podłączonego do internetu.

    Przekracza moje kompetencje :(
    1. Linuxa nigdy nie używałem.
    2. Ktoś kiedyś chciał od nas jakiegoś projektu na rospberry ale poległem
    na wstępie - nie udało mi się znaleźć przyzwoitego datasheet. Potrzebna
    nam była dokumentacja sygnałów na jakimś jego złączu do wyświetlacza.
    Nie rozumiem jak ludzie używają czegoś do czego nie ma dokumentacji.
    Jeden dzień się tym zajmowałem kilka lat temu - może po prostu za
    krótko, ale jeden dzień na znalezienie dokumentacji to w czasach www
    powinno zdecydowanie być dość. Dokładne wymiary płytki też udało mi się
    znaleźć jedynie gdzieś pokątnie odtworzone przez kogoś - czyli poziom
    ufności poniżej 100% - no paranoja.
    P.G.

  • 36. Data: 2019-03-18 20:17:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.03.2019 o 13:41, Piotr Gałka pisze:

    > Przekracza moje kompetencje :(

    Zaryzykuję stwierdzenie, że łatwiej się przesiąść z Windows 7 na
    dowolnego Linuksa, niż na Windows 10.

    --
    Alf/red/

  • 37. Data: 2019-03-18 20:27:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.03.2019 o 20:17, Alf/red/ pisze:
    > Zaryzykuję stwierdzenie, że łatwiej się przesiąść z Windows 7 na
    > dowolnego Linuksa, niż na Windows 10.

    Jeśli ktoś jest trochę kumaty, to te systemy operacyjne są dla ludzi.
    Oczywiście chwile się poszarpiesz na początku, ale spokojnie się daje.
    Zaryzykuje stwierdzenie, że w podstawowym zakresie użytkowania
    (przeglądanie internetu, poczta, podstawowe programy biurowe) to w ogóle
    nie ma to większego znaczenia. Natomiast raspberry, to już trochę inna
    klasa.

  • 38. Data: 2019-03-19 11:54:48
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Zaryzykuję stwierdzenie, że łatwiej się przesiąść z Windows 7 na
    > dowolnego Linuksa, niż na Windows 10.

    Moja nie rozumieć.

    O ile windows 8 to była faktycznie masakra, o tyle windows 10 z mojego
    punktu widzenia sprawiają wrażenie "windows 7 takie, jak powinno być od
    początku".

    MJ

  • 39. Data: 2019-03-19 12:39:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 20:17:13 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Zaryzykuję stwierdzenie, że łatwiej się przesiąść z Windows 7 na
    > dowolnego Linuksa, niż na Windows 10.

    Bardzo ryzykowne stwierdzenie
    Kilka razy osobiście próbowałem i komuś tam z rodziny instalowałem i zawsze był
    powrót do windowsa
    Jakby nie patrzeć windows jest dużo bardziej intuicyjny
    A Windows 10 piszesz w porównaniu do Windowsa 7?- przecież laik tam różnicy nawet nie
    zauważy
    Win 8 to się zgodzę że było skaszaniony pod względem obsługi

  • 40. Data: 2019-03-19 16:30:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Moja nie rozumieć.

    >O ile windows 8 to była faktycznie masakra, o tyle windows 10 z
    >mojego punktu widzenia sprawiają wrażenie "windows 7 takie, jak
    >powinno być od początku".

    A gdzie tam - wszystko przeciez nie tam gdzie trzeba.
    I zastanawiaj sie czlowieku gdzie oni cos ukryli :-)

    J.