  • 41. Data: 2019-03-20 11:05:31
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-19 o 16:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A gdzie tam - wszystko przeciez nie tam gdzie trzeba.
    > I zastanawiaj sie czlowieku gdzie oni cos ukryli :-)

    A nie łatwiej kazań windowsowi samemu poszukać?
    klawisz Win i zacznij pisać co chcesz znaleźć.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2019-03-22 00:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2019 11:05:31 +0100, Pete napisał(a):

    > A nie łatwiej kazań windowsowi samemu poszukać?
    > klawisz Win i zacznij pisać co chcesz znaleźć.

    O ile pamietasz slowa kluczowe.
    I konczysz tak samo glupi jak byles, bo znalazl, ale nie wiesz gdzie
    schowali.

    Poza tym ja mam do czynienia z windowsem polskim, angielskim,
    niemieckim, i zaczyna sie klopot - jak to sie nazywa...

    J.

  • 43. Data: 2019-03-22 12:21:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-22 o 00:42, J.F. pisze:

    > O ile pamietasz slowa kluczowe.

    No to za przeproszeniem jak chcesz szukać skoro nawet nie wiesz cego??? :-O

    > I konczysz tak samo glupi jak byles, bo znalazl, ale nie wiesz gdzie
    > schowali.

    A po co ta widza? Klikasz w to co znalazł i się odpala co ma się
    odpalić. A jak bardzo chcesz, to pod PPM masz 'otwórz lokalizację pliku'

    > Poza tym ja mam do czynienia z windowsem polskim, angielskim,
    > niemieckim, i zaczyna sie klopot - jak to sie nazywa...

    W czym problem dograć sobie polski do windowsa?

    --
    Pete

  • 44. Data: 2019-03-22 12:55:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-22 o 12:21, Pete pisze:

    > No to za przeproszeniem jak chcesz szukać skoro nawet nie wiesz cego??? :-O

    Normalnie w logicznie zbudowanym menu.
    Np. na stronie:
    https://www.digikey.com/
    wśród milionów elementów da się znaleźć odpowiedni nie mając bladego
    pojęcia jaki może być jego symbol.
    P.G.

  • 45. Data: 2019-03-22 13:32:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >No to za przeproszeniem jak chcesz szukać skoro nawet nie wiesz
    >cego??? :-O

    No np takie programy uruchamiane cyklicznie w tle ... no dobra, mam
    doswiadczenie, wiem, ze to sie nazywa Harmonogram ...

    >A po co ta widza? Klikasz w to co znalazł i się odpala co ma się
    >odpalić. A jak bardzo chcesz, to pod PPM masz 'otwórz lokalizację
    >pliku'

    No dobra, jestem cwany, skojarze sobie gdzie potem szukac
    C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative
    Tools

    Ale pewnie sa i trudniejsze przypadki :-)

    >W czym problem dograć sobie polski do windowsa?

    No zaden ... to co wpisac na niemieckim systemie, aby ustawic polski
    jezyk ?
    A na francuskim/wegierskim/chinskim/koreanskim ? :-)

    A to nie moj komputer/serwer. I dobrze byloby zalozy sobie
    uzytkownika, zeby prawowitemu nie przeszkadzac.
    Chyba najpierw zalozyc ?

    A potem i tak chcialbym zrobic cos na uzytkowniku docelowym ...

    J.

  • 46. Data: 2019-03-22 16:42:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-22 o 13:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup

    > No zaden ... to co wpisac na niemieckim systemie, aby ustawic polski > jezyk  ?

    Win + Sprache i masz ustawienia języka, dodajesz Polnisch i voila :)

    > A na francuskim/wegierskim/chinskim/koreanskim ? :-)

    Albo znasz dany język, żeby cokolwiek w nim robić i nie masz problemu z
    dograniem polskiego, albo bierzesz ze strony MS instalator pakietu
    lokalizacyjnego i go uruchamiasz

    > A to nie moj komputer/serwer. I dobrze byloby zalozy sobie uzytkownika,
    > zeby prawowitemu nie przeszkadzac.
    > Chyba najpierw zalozyc ?

    Kompletnie nie wiem w czym problem z dodaniem nowego języka?

    > A potem i tak chcialbym zrobic cos na uzytkowniku docelowym ...

    Języki można przełączać wiele razy na każdym użytkowniku oddzielnie.

    --
    Pete

  • 47. Data: 2019-03-22 19:25:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Kompletnie nie wiem w czym problem z dodaniem nowego języka?

    Że do nie tak dawna, to nie było takie oczywiste? (Ja się zatrzymałem na
    xp, więc mogę bredzić)
    [..]
    KJ

    Question authority.

  • 48. Data: 2019-03-25 11:43:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-22 o 19:25, Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    >>

    > Że do nie tak dawna, to nie było takie oczywiste? (Ja się zatrzymałem na
    > xp, więc mogę bredzić)

    No ale rozmowa jest o tym, jaki to Win10 jest beznadziejny. A u niego od
    początku można wachlować językami interfejsu.

    --
    Pete