  • 1. Data: 2019-03-13 00:35:00
    Temat: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Ze 3 tygodnie temu, w pewien miniony poniedziałek, na mój stary nr
    telefonu podany w mBanku zadzwonił telefon - na wyświetlaczu nr
    426120381. Odebrałem - cisza i rozłączenie po stronie dzwoniącego. Po
    przygodach z naciągaczami na spekulacje zagranicznymi akcjami oraz
    telemarketami wszelkiej maści sprzedającymi kołdry, garnki i
    zapraszającymi na spotkania w sprawie poprawy zdrowia, sprawdziłem ten
    numer w Internecie. Okazało się, że to mB. Przez cały tydzień od
    poniedziałku miałem już ponad 10 prób połączenia się ze mną. Czy kogoś
    też mBączek napastował via telefon? I co próbowali wciskać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2019-03-13 05:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    A nie prościej było odebrać i dowiedzieć się czegoś chcą?

  • 3. Data: 2019-03-14 12:08:43
    Temat: Re: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: gosc <t...@z...com>

  • 4. Data: 2019-03-14 13:02:40
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    gosc pisze:

    > "Odebrałem - cisza i rozłączenie po stronie dzwoniącego." :)

    Bo za wolno odebrał. Po prostu kto inny był szybszy.

  • 5. Data: 2019-03-14 14:31:14
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 07:02:22 UTC-5 użytkownik Andrzej Kłos napisał:

    > Bo za wolno odebrał. Po prostu kto inny był szybszy.

    Nope.
    To taka moda teraz.
    Aby kolejka telemarketerow sie nie nudzila to obdzwania sie zestaw kontaktow z
    naddatkiem bo czesc nie odbierze ale tego naddatku czasem jest za duzo i system
    zamiast wrzucic w kolejke oczekujacych na polaczenie z konsultantem ma porzucone
    polaczenie.

    Innymi slowy: ktos kiepsko skonfigurowal parametry akcji telefonicznej i system
    dzwoni do za duzej ilosci osob.

    I tu watkotworca powinien sie cieszyc bo teraz mysli ze mbank dzwoni i sie nie moze
    dodzwonic. A prawda jest taka ze mbank dzwoni jak burak i gdyby sie dodzwonil to by
    powiedzial Krystkowi ze teraz nikt dla niego nie ma czasu wiec niech Krystek czeka to
    niedlugo ktos sie odezwie.
    Co jest jednym z wiekszych buractw jakie mozna uskutecznic w kontaktach z drugim
    czlowiekiem.

  • 6. Data: 2019-03-15 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    > dla niego nie ma czasu wiec niech Krystek czeka to niedlugo ktos sie
    > odezwie. Co jest jednym z wiekszych buractw jakie mozna uskutecznic

    A ja myslałem ze telemarketerzy maja jakas czarna liste i po tym jak
    kiedys jednego dupka przeciagnałem godzine czasu to nie chca ze mna gadac
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 7. Data: 2019-03-16 09:37:16
    Od: gosc <t...@z...com>

    Budzik wrote:
    > A ja myslałem ze telemarketerzy maja jakas czarna liste i po tym jak
    > kiedys jednego dupka przeciagnałem godzine czasu to nie chca ze mna gadac
    > :)))

    To wybrałeś metodę karmienia.
    Obadaj kiedyś metodę dławienia - throttling.
    Sygnał dzwonienia do mnie to 45 sekund.
    Od nieznanych mi numerów odbieram dopiero po 40 sekundzie.
    Na dodatek możesz odebrać i nie odzywać się na początku.
    Czasami usłyszysz jak już gada z kimś innym.

  • 8. Data: 2019-03-19 03:35:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-03-16 09:37, gosc pisze:

> [...]
    > Na dodatek możesz odebrać i nie odzywać się na początku.
    > Czasami usłyszysz jak już gada z kimś innym.

    Wybieram metodę pośrednią: odbieram w miarę szybko, ale się nie odzywam
    pierwszy i gdy słyszę, że garnki, pokazy, czy inne bzdety albo jakieś
    gadanie w tle - czyli call center - to klawiszem czerwonej słuchawki
    robię "pa, pa". Akurat w tym telefonie nie mam blokowania po "czarnej
    liście", ale dla natrętów cyklicznych, jak ten mBank ustawiam dzwonek o
    nazwie empty.mp3 i może sobie dzwonić, a i tak go nie usłyszę ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2019-03-20 17:26:36
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenia się ze mną. Czy kogoś też mBączek napastował via telefon? I co

    A jak to sprawdziles? Bo od czasu RODO ciezko juz sprawdzic w google do kogo
    nalezy jakis nr tel :)

    --
    Pzdr

  • 10. Data: 2019-03-21 08:06:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-20 o 17:26, miumiu pisze:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > A jak to sprawdziles? Bo od czasu RODO ciezko juz sprawdzic w google do kogo
    > nalezy jakis nr tel :)

    Nie zauważyłem, aby coś się zmieniło.

    --
    Liwiusz