    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo kart chipowych
    Date: 10 Jun 2003 15:57:24 +0200

    Witaj MichałKłak,

    W Twoim liście datowanym 10 czerwca 2003 (15:51:18) można przeczytać:

    M> Zobacz na allegro ile jest ofert sprzedaży czytników paska magnetycznego a
    M> ile czytników kart chip. Mam wrażenie że czytniki kart chipowych są łatwiej
    M> dostępne.

    Czytniki i ich dostepnosc to jedno, a kopiowanie karty to drugie.

    M> Jeśli bankomat będzie mógł odczytać dane z kary chip to ja również
    M> a jeżeli będę miał te dane to będę mógł je zapisać na czystej karcie.

    Nie chce palnac jakiegos glupstawa bo, jak pisalem, niezbyt sie na tym
    znam. Ale wydaje mi sie ze to nie jest takie banalne. Inaczej juz
    dawno slychac by bylo np. o klonowaniu simkart, kart telefonicznych
    itp.
    Chip moze przeciez zawierac jakas logike liczaca, ktorej raczej nie
    masz szans skopiowac.

    Pzdr
    Konrad

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Ooooooooh I need a dirty woman
    Ooooooooh I need a dirty girl"