  • Data: 2003-06-11 05:43:10
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kart chipowych
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tuesday, June 10, 2003 3:21 PM,
    osobnik >> Robert Wicik <<, napisał:

    > Weryfikuje PIN wprowadzony przez posiadacza.

    Aha. A zwykła z paskiem tego nie robi? No i jestem w punkcie
    wyjścia. Znaczy wiem tyle co przedtem.
    Widzę, że wątek się rozwinął, lecz nie padła żadna konkretna informacja,
    niestety. Jak mniemam więc chip dziś jest jedynie tworem marketingowym
    (vide billboardy KredytBanku - my mamy kartę z chipem, a inni nie!),
    mającym przyciągnąć nowych klientów złaknionych pseudonowinek...

    --
    tymczasem,
    * * * * *