  • Data: 2002-01-04 22:51:50
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hsac3u0cpb5v8tir8ivfkmv2f5e9ui32ip@4ax.com...

    > Nie żartuj? Przychodzi gość, przedstawia się jako ,,Sasza i syn'' i
    > mam mu na krzywy ryj dać towar na przelew? A potem po Dzikich Polach
    > go będę ścigał?

    To nie musi byc przelew. Moze byc np. platnosc karta :). Ustawa o DG mowi

    §13 ust 1. Przedsiębiorca jest obowiązany do:

    1) dokonywania lub przyjmowania płatności za pośrednictwem rachunku
    bankowego tego przedsiębiorcy w każdym przypadku, gdy stroną transakcji jest
    inny przedsiębiorca, a jednorazowa wartość należności lub zobowiązań
    przekracza równowartość 3000 EURO albo równowartość 1000 EURO, gdy suma
    wartości tych należności i zobowiązań powstałych w miesiącu poprzednim
    przekracza równowartość 10000 EURO, przeliczanych na złote według kursu
    średniego walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski z ostatniego
    dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dokonywane są operacje
    finansowe,

    No, ale skoro trudno przyjmowac przelewy to akceptacja kart jest
    niedopomyslenia ;). Hehe, w jednej w hurtowni, w ktorej robilem zakupy,
    najpierw zniknely naklejki, potem POSa schowali pod lade. Ja oczywiscie
    wiedzialem, ze go maja i wyciagalem karte, ale zawsze robili zalosne miny i
    mowili ze POS zepsuty. Mimo wszystko jakos transakcja przechodzila ;). W
    koncu jednak juz nie moglem patrzec jak placza i przestalem tam kupowac.

    Maciej