  • Data: 2002-01-08 21:57:34
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Ty naprawdę jesteś szalony idealista. Człowieku -- jak Ty sobie to
    > wyobrażasz? Klient zamawia sprzęt, ja lecę do banku przelać kasę, za
    > trzy dni jadę do hurtowni, a tam może zaksięgowali?

    Bo, widzisz, hurtownie to dzialaja nieco inaczej. To nie jest tak, ze
    Ty zamawiasz tam jakis sprzet, jak klient zamowi u Ciebie. To nie sa
    hurtownie, a detalisci.

    W hurtowni to kupujesz sprzet, jak Ci w magazynie sie konczy. Jak klient
    przyjdzie do Ciebie, to nie czeka az mu od detalisty sprowadzisz, tylko
    moze wszystko np. obejrzec i kupic od reki.

    > I bardzo dobrze. Wadą jest może wysoki próg obrotu zezwalajacy na
    > przelew z odroczeniem, ale da się z tym żyć. W jednej hurtowni taki
    > już uzyskałem, ale nadal nie korzystam. Nie ma potrzeby generować
    > niepotrzebnych kosztów, póki kasa w kieszeni jest.

    No jesli dla Ciebie przelew w terminie tych 7 czy 14 dni jest generowaniem
    kosztow, to ja juz nic nie bedzie pisal.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator