  • 1. Data: 2002-01-01 15:15:23
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > To jeszcze nic, bo akurat w tym przypadku to ma uzasadnienie. Ale mój
    > ojciec tak kupował nowego Opla w normalnym salonie Opla, bo _salon nie
    > chciał_ rozliczenia bezgotówkowego.

    O, ciekawe. Tak w ogole to nie wolno mu "nie chciec", np. z tego powodu,
    ze inaczej zadnej firmie nie wolno kupic samochodu z salonu. No chyba
    ze to taki salon ktory nie sprzedaje firmom, a tylko obywatelom panstw
    bylego ZSRR, i najchetniej bez dokumentow sprzedazy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 2. Data: 2002-01-02 21:01:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 01 Jan 2002 16:15:23 +0100, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

> [...]
    >ze to taki salon ktory nie sprzedaje firmom, a tylko obywatelom panstw
    >bylego ZSRR, i najchetniej bez dokumentow sprzedazy.

    Nie, normalny salon w Gliwiach. A sprzedawał mojemu ojcu prywatnie, a
    nie firmie. Widać gotówka w rękach im byla potrzebna. Ja też wolę
    sprzedawać za gotówkę. Od razu jest kasa na obracanie. A tak co...
    Pacjent zamawia drukarkę. Ja zasuwam do hurtowni, a on płaci przelewem
    za kilka dni... kilka dni kasa zamrożona, a w dodatku hurtownie też
    chcą gotówką (zapewne z tego samego względu), więc muszę kasę z konta
    wybierać, co też nie jest takie proste, zwłaszcza w przypadku kont
    firmowych, gdzie pobrać bez prowizji się po prostu nie da. Przelewy to
    więc sama strata

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-01-02 23:12:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 02 Jan 2002 22:01:41 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >wybierać, co też nie jest takie proste, zwłaszcza w przypadku kont
    >firmowych, gdzie pobrać bez prowizji się po prostu nie da. Przelewy to

    Zaraz, chcesz powiedziec, ze Ty jako firma placisz innej firmie
    gotowka ?!
    Jaka jest maksymalna dopuszczalna kwota takiego rozliczenia?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-02 23:20:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 03, 2002 at 12:12:54AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Zaraz, chcesz powiedziec, ze Ty jako firma placisz innej firmie
    > gotowka ?!
    > Jaka jest maksymalna dopuszczalna kwota takiego rozliczenia?

    Kiedys, kiedys byl chyba limit 1k equ. Ale jak jest teraz to nie wiem.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-03 15:29:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Kiedys, kiedys byl chyba limit 1k equ. Ale jak jest teraz to nie wiem.

    1k czego Kolego Wojtku? 1k grochu? ;-) A o euro to slyszal? ;-))))

    NMSP ;-)
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-03 15:50:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Nie, normalny salon w Gliwiach.

    Ooo... To w Gliwicach takie sa normalne salony? Bardzo watpie.

    > A sprzedawał mojemu ojcu prywatnie, a
    > nie firmie. Widać gotówka w rękach im byla potrzebna.

    Moze na narkotyki.

> [...]
    > za kilka dni... kilka dni kasa zamrożona, a w dodatku hurtownie też
    > chcą gotówką (zapewne z tego samego względu),

    Dziwne jakies. Zwykle problem jest odmienny - hurtownie chca przelew
    (niezaleznie od tego, w jakim terminie), a end user placi gotowka.
    I trzeba ja wplacic do banku z prowizja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-01-03 17:07:05
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Nie, normalny salon w Gliwiach. A sprzedawał mojemu ojcu prywatnie, a
    > nie firmie. Widać gotówka w rękach im byla potrzebna.

    Ależ prawie każdy salon przyjmie gotówke jak nie ma sprzedaży.
    Z prozaicznego powodu: Jest już , a nie za kilka dni.
    Jak jest ruch w "interesie" to dużo banknotów w kasetce stanowi ogromny
    problem -
    Zdrowie , życie, papiery można stracić.

> [...]
    > Pacjent zamawia drukarkę. Ja zasuwam do hurtowni, a on płaci przelewem
    > za kilka dni... kilka dni kasa zamrożona, a w dodatku hurtownie też

    No jak rzecz dotyczy drukarki za 500 zł to się nie dziwię :-)

    Ale jakby kwota była 10 razy większa, to po wyjściu z hurtowni powinieneś
    jako prawo miłujący obywatel natychmiast udać się do Urzędu Skarbowego
    uprzejmie poinformować o tym fakcie, któregoś z kontrolerów UKS, co od
    tygodnia nic w łapę nie dostał.
    Ale by się działo...:-):-):-)

  • 8. Data: 2002-01-03 17:16:52
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    Tak mi się przypomniało:
    Jedni na tej grupie plwocą, że im nie chciano przyjąć płatności kartą
    płatniczą na sumę paru złotych, a inni lubią nosić przy sobie kilka
    centymetrów banknotów o najwyższym nominale
    Czy to Ci sami ludzie ????

  • 9. Data: 2002-01-03 19:56:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 18:16:52 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >płatniczą na sumę paru złotych, a inni lubią nosić przy sobie kilka
    >centymetrów banknotów o najwyższym nominale

    Nie :-)

  • 10. Data: 2002-01-04 08:56:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 03, 2002 at 04:29:05PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    >
    > 1k czego Kolego Wojtku? 1k grochu? ;-) A o euro to slyszal? ;-))))
    >
    > NMSP ;-)

    Wtedy waluta porownawcza bylo equ. Przepraszam, moze jakis stary jestem.

    --

    --w