  • 1. Data: 2014-02-06 10:30:13
    Temat: Bez konta
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Czy w dzisiejszej Polsce można żyć bez konta bankowego ?
    I ile to kosztuje ?

  • 2. Data: 2014-02-06 10:54:04
    Temat: Re: Bez konta
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-06 10:30, Crimi pisze:
    > Czy w dzisiejszej Polsce można żyć bez konta bankowego ?
    Tak
    > I ile to kosztuje ?
    Google -> prepaid bz wbk

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-02-06 16:16:24
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Crimi wrote:

    > Czy w dzisiejszej Polsce można żyć bez konta bankowego ?
    > I ile to kosztuje ?

    Zycie drogie, a pić się chce...

  • 4. Data: 2014-04-07 00:55:49
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Crimi napisał(a) w wiadomości: ...
    >Czy w dzisiejszej Polsce można żyć bez konta bankowego ?
    >I ile to kosztuje ?

    Trochę spóźnione, ale...

    Na Poczcie do 1000zł 2,50zł / rach.
    W różnych kasach w sklepach można czasem taniej. Podobnie w przypadku
    niektórych dostarczycieli mediów.

    Znam osobę która:
    Pensja do ręki.
    RTV nie płaci - nie ma telewizora i radia, w kablówce internet ma ale rezygnuje,
    wystarczy to co daje pre-paid w komórce. Niestety min. Zdrojewski przygotował
    skok na kasę takich "cwaniaczków" co odbiorników nie posiadają...
    Telefon - j.w. na kartę - abonamentu nie płaci, stacjonarnego nie ma.
    Za mieszkanie raz na miesiąc (umowa spółdzielni/wspólnoty z bankiem)
    niestety rzadziej się nie da - idiotyczny sposób księgowania.
    Za prąd raz na 2 mies. (na poczcie, umowa PP z energetyką).
    Podatek od nieruchomości (wszystko od razu) i za użytkowanie wieczyste (to
    było chyba bez prowizji). Chyba zresztą można w kasie?
    Strata 5,20 albo 7,10 za przekaz pocztowy ze skarbówki (zwrot podatku z PIT
    za internet) ale ulga internetowa się już dla niej skończyła więc już nie będzie.
    Samochodu nie ma (OC, AC nie płaci).
    Ubezpieczenie mieszkania - w agencji albo agent przychodzi.
    Oczywiście, czegoś mogę nie wiedzieć.

    rocznie za rachunki:
    mieszkanie (w tym woda, gaz, śmieci) - 12 * 0,50 zł
    prąd - 6 * 1,75 zł (oryginalny blankiet operatora)
    internet - 12 * 2,50 żł ale w rach. była (nie wiem ile) zniżka za fakturę
    elektroniczną.
    zamiast papierowej. Kwotę z FV przepisywała na blankiet :)
    podatek / uzytkowanie - 1 * 2,50 zł

    RAZEM: 49,00 / rok. Tragedii nie ma. Po rezygnacji ze stacjonarki 19,00.
    Analitycy "aktywności bankowej" mogą ją cmoknąć...

    Arek