  • 1. Data: 2014-02-05 16:44:43
    Temat: zamknięcie konta GetinUP
    Od: c...@g...com

    Witam,

    W jaki sposób sprawnie zamknąć konto GetinUP które przestało być dla mnie atrakcyjne?
    Czekam tylko do 10 lutego na ostatni zwrot za paliwo.
    Mailowo i z dokumentów dowiedziałem się o 30-dniowym okresie wypowiedzenia - w tym
    przypadku chyba trzeba by jeszcze w lutym zrobić obrót 300zł żeby uniknąć opłaty za
    prowadzenie konta?
    Natomiast Pani na infolinii mnie zapewniała o zamknięciu konta w ciągu 5 dni i że
    żadna opłata nie zostanie pobrana..
    Jakieś doświadczenia praktyczne?

    pozdrawiam,
    kranu

  • 2. Data: 2014-02-05 17:35:19
    Temat: Re: zamknięcie konta GetinUP
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tez jestem zainteresowany
    Bo dojenie Getinu juz sie skonczylo

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-02-06 14:04:49
    Od: "--=olo=--" <olo@USUN_TOwp.pl>

[...]

    już pisałem opłata jest pobierana 10-go więc trzeba się do tego czasu
    wyrobić

    --=olo=--

  • 4. Data: 2014-02-10 12:38:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj kowtow!

    W dniu 5 lutego 2014 (środa) o godzinie 12:37:54 napisano:

    > Tez jestem zainteresowany
    > Bo dojenie Getinu juz sie skonczylo

    no ja dzisiaj mam w planach wizytę w oddziale, to się dopytam co i jak z
    tą prowizją

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin "lolekanabolek"

  • 5. Data: 2014-02-11 09:44:21
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj lolekanabolek!

    W dniu 10 lutego 2014 (poniedziałek) o godzinie 09:40:14 napisano:

    > Witaj kowtow!

    > W dniu 5 lutego 2014 (środa) o godzinie 12:37:54 napisano:

    > no ja dzisiaj mam w planach wizytę w oddziale, to się dopytam co i jak
    > tą prowizją

    czas zamykania konta ma trwać do 31 dni, ale w banku mówili, że do końca
    lutego powinno już być zamknięte. Opłaty mają nie pobierać za konto, bo
    Pani coś tam zablokowała. Pożyjemy zobaczymy. We wniosku o zamknięcie
    podaje się też nr konta, na które mają być przelane środki z konta.
    Salda miałem zerowe co prawda, ale spodziewam się jakiś groszy ze
    skarbonki, bo dopiero wczoraj czyściłem getina

  • 6. Data: 2014-03-05 07:53:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 14:04:49 UTC+1 użytkownik --=olo=-- napisał:
> [...]
    >
    > Jakieś doświadczenia praktyczne?
    >

    > już pisałem opłata jest pobierana 10-go więc trzeba się do tego czasu

    dzisiaj, 3 marca konto zostało zamknięte, wniosek o zamknięcie został złożony 10
    lutego, więc zajęło im to jakieś 3 tygodnie, naliczone odsetki przelali na wskazane
    konto, opłaty za konto nie pobrali

    pozdrawiam
    Marcin