  • 1. Data: 2005-03-23 19:30:03
    Temat: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Przepraszam, ze w nowym watku, ale sie nie moglem powstrzymac.

    Wszystko wskazuje na to, ze BePeHahahaha zablokowało jedna z posiadanych
    przeze mnie kart

    Probowalem dzis zaplacic na Orlenie -> odmowa, podjechalem do bankomatu
    sprawdzic saldo -> trnasakcja nie jest wlasciwa dla karty :) Musi
    zablokowali... Druga działa...

    Tak wzieli i zablokowali, bez powiadomienia, bez wypowiedzenia, bez formy
    pisemnej.... qurwa

    Po raz kolejny okazuje sie ze regulamin jest dla klienta, natomiast bank ma
    go w dupie...

    Ma wazna umowe, przestrzegalem kazdego najmniejszego punktu regulaminu...

    Pytanko: co moge zrobic ?
    Jestem na tyle zdesperowany, ze moge napisac nawet pozew o wywiazywanie sie
    z zawartej umowy. Poswiece naprawde duzo czasu i pieniedzym zeby udowodnic
    bankowi, ze jego qurewski regulamin obowiazuje rowniez.

    Moge prosic o wskazowki i wsparcie?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-03-23 19:36:43
    Temat: Re: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:
> [...]
    > zablokowali... Druga działa...
    >
    > Tak wzieli i zablokowali, bez powiadomienia, bez wypowiedzenia, bez formy

    A spytałeś, czemu tak Ci zrobili?
    Nie żebym onegoż Banku bronił, bo nie. Ale czasami względy
    bezpieczeństwa bankami kierują. A i odblokować czasem można...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-03-23 19:41:31
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > A spytałeś, czemu tak Ci zrobili?
    > Nie żebym onegoż Banku bronił, bo nie. Ale czasami względy bezpieczeństwa
    > bankami kierują. A i odblokować czasem można...

    Jutro przekrece na infoline, bo dzis zbyt skonany jestem.
    I nerwy zbyt skolatane, jeszcze bym nakrzyczal na bogu ducha winna
    konsultantke :) Poza tym chce sie dobrze przygotowac do decydujacego starcia
    :)

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2005-03-23 19:58:44
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapeluszknik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I nerwy zbyt skolatane, jeszcze bym nakrzyczal na bogu ducha winna
    > konsultantke :) Poza tym chce sie dobrze przygotowac do decydujacego

    zupelnie w ciemno.. (az wstyd sie przyznac ze mam wlasciwie 90% uslug w
    bph ) a mimo to w ciemno... czy to jest umowa miedzy bankiem a userem czy
    to jest regulamin dla usera ?...

  • 5. Data: 2005-03-23 20:19:16
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > Moge prosic o wskazowki i wsparcie?

    Daję wskazówkę:
    Zrezygnować z usług BPH, tak jak ja zrobiłem z końcem ubiegłego roku.
    I nie będzie powodów do narzekań, albo przynajmniej mniej powodów :-)

    Daję wsparcie:
    Wspieram duchowo w walce z nielubianą przeze mnie samolubną firmą-liderem ;-)

    --
    Darek

  • 6. Data: 2005-03-23 22:54:28
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2005 20:30:03 +0100, "$$Szalony_Kapeluszknik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote:

    >Po raz kolejny okazuje sie ze regulamin jest dla klienta, natomiast bank ma
    >go w dupie...

    >Pytanko: co moge zrobic ?

    Arbiter, potem sąd.

    >Jestem na tyle zdesperowany, ze moge napisac nawet pozew o wywiazywanie sie
    >z zawartej umowy. Poswiece naprawde duzo czasu i pieniedzym zeby udowodnic
    >bankowi, ze jego qurewski regulamin obowiazuje rowniez.

    czekamy z niecierpliwością :-)

    >Moge prosic o wskazowki i wsparcie?

    Najpierw uzyskaj z banku informację o powodach zablokowania karty.
    Myślę, że nagranie rozmowy z infolinią będzie OK (chyba nawet nie
    trzeba o tym im mówić, skoro sami ostrzegają o rejestrowaniu), choć
    oczywiście lepiej mieć to na piśmie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2005-03-24 07:53:13
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Arbiter, potem sąd.

    Arbiter powinien pomóc - jakoś niedawno słyszałem, jak pani z arbitrażu
    chwaliła się w radiu, że połowa roszczeń jest uznawana, bo ona
    przekonuje bank, że lepiej uznać roszczenia klienta niż go stracić i
    wyrobić sobie złą opinię. Korzytając z tej wiedzy, możesz powiedzieć w
    arbitrażu, że opisujesz szczegółowo sprawę na p.b.b :-)

    reik.

  • 8. Data: 2005-03-24 09:16:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    some1 napisał(a):

    > zupelnie w ciemno.. (az wstyd sie przyznac ze mam wlasciwie 90% uslug w
    > bph ) a mimo to w ciemno... czy to jest umowa miedzy bankiem a userem czy
    > to jest regulamin dla usera ?...

    Regulamin jest częścia umowy, winien być przestrzegany przez obie strony.

  • 9. Data: 2005-03-24 13:40:54
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

> [...]
    > wyrobić sobie złą opinię. Korzytając z tej wiedzy, możesz powiedzieć w
    > arbitrażu, że opisujesz szczegółowo sprawę na p.b.b :-)

    akurat BePeHAhahaha ma tutaj taką opinię że chyba już nie mogą sobie wyrobić
    wiele gorszej

    co zresztą większość osób która miała tam (nie)przyjemność mieć konto dobrze
    rozumie

    a osobiście podziwiam Szalonego Kapelusznika że mu się chce,
    większość ludzi poprostu macha ręką i idzie do innego banku
    lub macha ręką i cierpliwie znosi pomstując pod nosem lub urządzając czasami
    awantury obsłudze

  • 10. Data: 2005-03-24 13:50:36
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:

    > akurat BePeHAhahaha ma tutaj taką opinię że chyba już nie mogą sobie wyrobić
    > wiele gorszej

    ty to wiesz i ja to wiem, ale czy muszą o tym wiedzieć osoby
    odpowiedzialne za dobry wiuzerunek w banku? ;-)

    > co zresztą większość osób która miała tam (nie)przyjemność mieć konto dobrze
    > rozumie

    sam tam miałem konto i dawno temu zrezygnowałem.

    > a osobiście podziwiam Szalonego Kapelusznika że mu się chce,

    a ja mu kibicuję - niech mu się uda :-)

    reik.