  • 1. Data: 2005-03-23 18:38:28
    Temat: Czeki podróżne
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>

    Gdzie najtaniej je można kupić? ING, PKO, czy w jeszcze innym miejscu?

    ING pobiera 1% min.5zł a jak inne banki?

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 2. Data: 2005-03-23 23:29:22
    Temat: Re: Czeki podróżne
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl> writes:

    > Gdzie najtaniej je można kupić? ING, PKO, czy w jeszcze innym miejscu?

    U wydawcy?

    > ING pobiera 1% min.5zł a jak inne banki?

    A jakie dokladnie czeki?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2005-03-24 19:07:52
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):
    > U wydawcy?
    > A jakie dokladnie czeki?

    Potrzebuję AmEx'y o wartości w sumie ok.$400.
    Jest gdzieś u nas przedstawicielstwo AmExa? Czy lepiej dla tak małej kwoty
    zdecydować się na PKO lub ING?

    Pozdro,
    Tomek

  • 4. Data: 2005-03-24 21:42:27
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Damian Kuczera napisał(a):

    > Potrzebuję AmEx'y o wartości w sumie ok.$400.
    > Jest gdzieś u nas przedstawicielstwo AmExa? Czy lepiej dla tak małej kwoty
> [...]

    Tu masz biura.

    Foreign Exchange Services
    Warsaw Towers
    Ul.Sienna 39
    00-121 Warszawa
    (48) (22) 581-5115
    Czynne:
    Od września do kwietnia: pon. - pt. 9:00 - 17:00
    Od maja do sierpnia: pon. - pt. 9:00 - 18:00

    Foreign Exchange Services
    Warsaw Lim Center
    Al.Jerozolimskie 65/79
    00-697 Warszawa
    Tel. (48) (22) 630-6952
    Czynne:
    pon - pt. 9:00 - 19:00
    sobota 10:00 - 18:00
    niedziela nieczynne

    A jeśli chodzi o cenę, to chyba poniżej 1% nie zejdziesz. Poza tym, przy
    400$ czym się szczypiesz? 5$ w tę czy w tamtą? Przecież to mniej niż
    podłej jakości flaszka a Ty się na zagraniczne wojaże wybierasz...

  • 5. Data: 2005-03-24 21:50:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Damian Kuczera" <d...@g...pl> writes:

    > Potrzebuję AmEx'y o wartości w sumie ok.$400.
    > Jest gdzieś u nas przedstawicielstwo AmExa?

    Mam wrazenie ze w Warszawie w okolicach Krakowskiego Przedmiescia.
    Jesli nie myle zdazen to chyba 0,5%, ale kurs srednio korzystny
    - chyba ze mozna teraz zaplacic w dolarach, jesli nie prowadzisz
    DG (ale watpie).

    > Czy lepiej dla tak małej kwoty
    > zdecydować się na PKO lub ING?

    A nie wiem. Zadnego z nich nie uzywalem do takich celow.
    --
    Krzysztof Halasa