  • 1. Data: 2005-03-23 18:59:18
    Temat: karta debetowa w mBanku
    Od: "mog" <m...@t...pl>

    Posiadam w mBanku kartę debetową. Czy jest ona powiązana z nr konta czy
    środki na nią trzeba wpłacać na osobne konto? Jeżeli tak to na jakie (nr
    karty?).

  • 2. Data: 2005-03-23 19:06:19
    Temat: Re: karta debetowa w mBanku
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-23 19:59, mog wrote:

    > Posiadam w mBanku kartę debetową. Czy jest ona powiązana z nr konta czy
    > środki na nią trzeba wpłacać na osobne konto? Jeżeli tak to na jakie (nr
    > karty?).

    Kartę dostałeś do konta w mBanku, więc o co ci chodzi?
    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-03-23 19:10:34
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Kartę dostałeś do konta w mBanku, więc o co ci chodzi?

    pewnie nie wie do ktorego :-)
    wiec do ekonta

  • 4. Data: 2005-03-23 19:11:25
    Od: "mog" <m...@t...pl>

    > Kartę dostałeś do konta w mBanku, więc o co ci chodzi?
    > --
    > Peet

    Czyli jeżeli będę płacił kartą w internecie to pieniądze będą pobierane z
    np. eKonta (do którego posiadam ową kartę), tak?

  • 5. Data: 2005-03-23 19:19:40
    Od: "mog" <m...@t...pl>

    > pewnie nie wie do ktorego :-)
    > wiec do ekonta

    echh no już bez przesady (: wiem z którego, chciałem sie upewnić czy nie
    trzeba wpłacać pieniędzy na jakiś nr karty (czy cóś).
    dzięki śliczne (:

  • 6. Data: 2005-03-23 19:19:43
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-23 20:11, mog wrote:

    > Czyli jeżeli będę płacił kartą w internecie to pieniądze będą pobierane
    > z np. eKonta (do którego posiadam ową kartę), tak?

    Do płacenia w internecie mBank ma e-kartę. Karta powiązana jest z kontem
    które masz. Jakiś kuzyn rom3k'a?
    --
    Peet

  • 7. Data: 2005-03-23 19:24:52
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czyli jeżeli będę płacił kartą w internecie to pieniądze będą pobierane z
    > np. eKonta (do którego posiadam ową kartę), tak?

    O ile pamiętam to zwykła VE z mbanku nie dziala w necie . Bank ma do tego
    oddzielną kartę

    pozd
    adam

  • 8. Data: 2005-03-23 20:10:24
    Od: "mog" <m...@t...pl>

    > O ile pamiętam to zwykła VE z mbanku nie dziala w necie . Bank ma do tego
    > oddzielną kartę
    >
    > pozd
    > adam

    Więc muszę zamówić jeszcze eKARTE.