  • 11. Data: 2005-03-24 14:04:07
    Temat: Re: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Paweł" <n...@k...ru> wrote:

    > a osobiście podziwiam Szalonego Kapelusznika że mu się chce,
    > większość ludzi poprostu macha ręką i idzie do innego banku
    > lub macha ręką i cierpliwie znosi pomstując pod nosem lub urządzając czasami
    > awantury obsłudze

    Może Szalony Kapelusznik nosi krawaty? ;))

    NP: Enslaved - "Below the lights"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 12. Data: 2005-03-24 14:35:48
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Może Szalony Kapelusznik nosi krawaty? ;))

    Chciełes przypomniec, ze klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie ?!

    A odpowiadajac na pytanie: nie nosi...

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2005-03-24 14:45:12
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    wrote:

    > Chciełes przypomniec, ze klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie ?!

    Mniej więcej... ;))

    > A odpowiadajac na pytanie: nie nosi...

    No to masz przechlapane ;))

    NP: Lugubre/Misanthropy - "United in mankind's annihilation"

    --
    In every winter there's a different cold
    In every winter I feel so old

  • 14. Data: 2005-03-24 17:17:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Paweł" <n...@k...ru> writes:

    > akurat BePeHAhahaha ma tutaj taką opinię że chyba już nie mogą sobie wyrobić
    > wiele gorszej

    Mialem kiedys w drugiej polowie BPH - myslalem ze BPH byl (wtedy) lepszy?
    Aczkolwiek to tez na tej zasadzie, ze gorszy byc nie mogl z definicji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2005-03-26 09:38:12
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    ciag dalszy:

    zadzwoniłem on infoline, infoline potwierdzil ze karta 'jest czasowo
    zablokowana' od dnia 17.03. Na pytanie dlaczego ? nie uzyskałem odpowiedzi,
    podobno brak adnotacji w systemie. Infolinia dodała, że zwykle taka blokade
    zeklada sie ze wzgledow bezpieczenstwa. I tyle. Odesłała do oddziału
    prowadzącego kartę.

    Zadzwoniłem do oddziału, przedstawiłem sie a potem problem. Pracownik
    natychmiast poprosił kierownika. Kierownik stwierdzil, ze to niemozliwe. Ale
    skoro sie upieram to sprawdzi i oddzwoni. Oddzwonił, stwierdził, że
    rzeczywiscie byla blokada, nie wie dlaczego, adnotacji brak, osoby
    zakładajacej blokada nikt nie zna. Musi pomylka.
    Analityk sprawdził sposob korzystania z karty i czy nie ma merytorycznych
    podstaw do zablokowania. Nie ma. Karta obslugiwana perfekcyjnie. Została
    odblokowana.

    Niby OK :) Chwilowo....
    Ciekawe kiedy znow zablokuja...

    MAd Hat
    ter

  • 16. Data: 2005-03-29 06:38:17
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Niby OK :) Chwilowo....
    > Ciekawe kiedy znow zablokuja...
    >
    > MAd Hat
    > ter
    Pewnie gdy znowu bedziesz sie na grupie nabijal z BPH !!!

    PiotR