  • 71. Data: 2004-05-31 20:33:09
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Z awansu hmmm, czy aby na pewno społecznego?

    Każdy awans jest społeczny per se, ale mnie się rozchodziło o odniesienie do
    dawnego "nie matura lecz chęć szczera...". Mam wrażenie, że ów poster ciągle
    odnosi sę do świata z którego, jak mi się zdaje wyszedł. Nie widzę w tym nic
    złego, bo pionowe przemieszczenia są zdrowe dla struktury społecznej, ale w
    jego przypadku zdaje się przyplątał się narcyzm. Albo jeszcze gorzej -
    zagubienie w nowym nieznanym świecie.
    Nie bardzo umie się znaleźć w nowej sytuacji i musi sam siebie umacniać.
    Takie coś nazwać można po staropolsku wysferzeniem, albo bardziej uczenie
    anomią ze wzbogacenia. Ruscy mają na to przysłowie "iz żyru zbiesits`a", co
    sę tłumaczy od tłuszczu zwariować

    yayco (bardzo dzisiaj ph.d.)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 72. Data: 2004-05-31 21:02:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-31 22:17, Użytkownik d...@a...pl napisał:

    > Kiedys zlozylem lokate przez Sezam - srodki z konta zniknely od razu, a lokata
    > pojawila sie dopiero dwa dni pozniej. Jesli w ogole sie pojawila, to jest OK -
    > takie bylo stanowisko banku.

    To było w starym, czy nowym sezamie? Nie wiem, może jestem
    szcześciarzem, ale u mnie na prawdę wszystko działa jak należy. Nie
    miałem problemów z powiadomieniem, z lokatami też nie (aż przed chwilą
    sprawdziłem, założyłem, zamknąłem i tak w kółko 3 powtórki). Co do
    salda, fakt, czasemi Middleware pada (jest info na stronie jakby co),
    ale to chyba cecha każdego "marmurka", to nie bank typowo internetowy,
    gdzie (w ogromnym przybliżeniu) wszystko odbywa się przez jeden system
    transakcyjny, tutaj są oddziały, internet, osobny system do obsługi
    kart, więc jak sam widzisz, wystarczy że jednen "element" pada i już
    są rozbierzności.
    Sam też mam kilka uwag do sezamu (nie jest on idealny) i walcze od
    jakiegoś czasu z adminami o to, żeby zaczeli brać pod uwagę zdanie
    użytkowników, średnio mi to wychodzi :|

    > Co pozostawiam bez komentarza.

    Ideałów nie ma, wszystkie błędy trzeba wytykać (ale nie w sposób w
    jaki robi to partol - bo jest to nudne) bo chyba tylko (a jeśli nie w
    ten, to w jaki??) w ten sposób ktoś (kiedyś:>) zauważy, że to co miało
    być śliczne, piękne i w ogóle cacy jest "takie sobie".

    Pozdrawiam:)
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 73. Data: 2004-05-31 21:16:33
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał:
> [...]
    > transakcyjny, tutaj są oddziały, internet, osobny system do obsługi
    > kart, więc jak sam widzisz, wystarczy że jednen "element" pada i już

    Eeeeee bez przesady. Są banki "marmurki" gdzie działa to sprawnie. Pewnie zależy
    to od systemu...

  • 74. Data: 2004-05-31 21:18:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-31 23:16, Użytkownik ~WD napisał:

    > Eeeeee bez przesady. Są banki "marmurki" gdzie działa to sprawnie. Pewnie zależy
    > to od systemu...

    Które to?:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 75. Data: 2004-05-31 21:35:41
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał:
    > Które to?:)

    wbk, ing ? chyba tez zaczyna działać w pekao
    myślę, ze dobrze to działa też w citi, millennium, multi etc.

  • 76. Data: 2004-05-31 21:42:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-31 23:35, Użytkownik ~WD napisał:

    > wbk, ing ? chyba tez zaczyna działać w pekao

    Zdecydowanie nie sądze, tym bardziej, że ING ma ten sam system, który
    miał BPH. Co do WBK - nieaktualne salda to normalka.

    > myślę, ze dobrze to działa też w citi, millennium, multi etc.

    A na czym opierasz te domysły? System Citka często lezy (i to nie ten
    internetowy), nie działa na niczym innym jak IE (to był m.in. powód
    zamknięcia mojego konta tam), na temat M&M się nie wypowiem, bo nie
    wiem:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 77. Data: 2004-06-01 06:07:10
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

> [...]
    > internetowy), nie działa na niczym innym jak IE (to był m.in. powód
    > zamknięcia mojego konta tam),  na temat M&M się nie wypowiem, bo nie

    Ja mam konto w Multi (zwiałem z BPH). Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby były
    problemy z dostępem. Działa OK na Firefoxie pod Linuksem.
    Saldo zawsze pokazuje aktualne.

    Pozdr.
    Michał

  • 78. Data: 2004-06-01 06:31:14
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Zdecydowanie nie sądze, tym bardziej, że ING ma ten sam system, który
    > miał BPH. Co do WBK - nieaktualne salda to normalka.

    z tego wniosek, że pkobp przeskoczy konkurentów jak 'odpalą' altamirę ;)

    > A na czym opierasz te domysły? System Citka często lezy (i to nie ten
    > internetowy),

    dobrze, ze nie mam tam konta ;)

    > na temat M&M się nie wypowiem, bo nie
    > wiem:)

    W Multi na 100%.

  • 79. Data: 2004-06-01 06:35:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Hint: ING w nowej reklamie wręcz namawia do wypróbowania konta ;P

    Bo tak poiwnno byc w kazdym banku :-) Po co przyciagnac klienta ktory
    generuje straty i nie korzysta z konta. Tak klienta ma darmowe 3 miesiace,
    Jesli mu konto nie odpoiwada to z niego rezygnuje po tym okresie, a nie
    bedzie go utrzymywal.

    --
    JaKi

  • 80. Data: 2004-06-01 07:07:57
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał w wiadomości:

    Z awansu hmmm, czy aby na pewno społecznego?

    Długo mieszkałem za granicą, gdzie pewność siebie jest normą, a
    malkontenctwo ogromną wadą. W Polsce prawie wszyscy narzekają i mówią "nie
    można". Awans społeczny mnie nie dotyczy.
    Nie mogę zrozumieć dlaczego w Polsce ludzi odnoszących sukces się nie
    szanuje, tylko szuka się haków i brudów w interesach. Zaczynałem od zera, na
    początku moimi atutami było wykształcenie i znajomość języków obcych.
    Poszczęściło mi się, ale ryzykowałem (ros. biez riska szampanskovo nie
    pjosz).
    Niektóre z moich postów są prowokujące i celowo ubarwione, a w odpowiedziach
    czuję jak moim adwersarzom jad ścieka na klawiaturę. W kwestiach
    zasadniczych niczego nie naciągam i podchodzę do nich merytorycznie.
    Dla mnie definitywnie EOT.