  • 31. Data: 2004-05-30 11:22:30
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik derwich@ napisał:

    > Po co Ci konto jak i tak nie masz kasy żeby trzymać na nim :) BPH jest
    > dobrym bankiem ale jak ktos ma 70 zl na koncie to niech lepiej założy
    > sobie konto junior, lub w inteligo.

    Nastepnm razem zastanow sie chwile dluzej i potem dopiero cos napisz
    (choc pewnie dojdziesz do wniosku, ze jednak nie warto).

    Bartol

  • 32. Data: 2004-05-30 11:22:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SebCz napisał:

    > Akurat Inteligo, gdy się ma 70zł, nie jest dobrym pomysłem.

    ROTFL

    Bartol

  • 33. Data: 2004-05-30 11:24:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik derwich@ napisał:

    > BPH jest dobrym bankiem ale jak ktos ma 70 zl na koncie

    Rozumiem, ze jak ktos na kilka/kilkamnascie/kilkadziesiat tysiecy na
    koncie, to wali go calkowicie co mu bank w Sezamie i bankomatach pokazuje?

    Bartol

  • 34. Data: 2004-05-30 12:23:00
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:

    > Wiecie co? Chyba sobie zaraz konto w mBanku zaloze. Jak to zrobic
    > najszybciej?

    Przemysl ta pochopna decyzje 5 razy..

    Brzydka cecha mBanku jest nad wyraz 'tworcze' interpretowanie
    wlasnych regulaminow, wiec sie kiedys przypadkiem nie zdziw,
    jezeli okaze sie, ze w regulaminie napisane jest 'A', natomiast
    mlinka stwierdzi, iz znaczy to 'B' albowiem takie sa ich
    slynne PROCEDURY!

    Coby sie Glenn nie czepiala, to nadmieniam, ze konto
    w mBanku posiadam. :)

    Jeszcze posiadam..

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 35. Data: 2004-05-30 12:27:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michal Zapalowski wrote:
    [..]
> [...]
    > jezeli okaze sie, ze w regulaminie napisane jest 'A', natomiast
    > mlinka stwierdzi, iz znaczy to 'B' albowiem takie sa ich

    Osobiście (po iluś latach, mniej lub bardziej intensywnego używania kont
    w różnych bankach) mam wrażenie, że mBank nie jest pod tym względem
    gorszy od wielu innych .
    Ale to może być tylko moje wrażenie.

    KJ

  • 36. Data: 2004-05-30 12:56:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michal Zapalowski napisał:

    > Przemysl ta pochopna decyzje 5 razy..

    Ech, gorzej niz w BePeHahahaha raczej nie bedzie.

> [...]
    > jezeli okaze sie, ze w regulaminie napisane jest 'A', natomiast
    > mlinka stwierdzi, iz znaczy to 'B' albowiem takie sa ich

    Problem jest taki, ze BePeHahahaha nie realizuje uslug, ktore ma w
    ofercie i za ktore kasuje. Z mBankiem tak zle chyba nie jest. Poza tym
    ja potrzebuje konta tylko i wylacznie po to, by wplacac na nie kase
    (przelewem) i placic karta lub robic przelewy. Czasem wyciagnac troche
    gotowki. Takie proste bankowanie. ;-)

    Z brakiem powiadomien juz sie pogodzilem. Niestety zaden bank poza
    Inteligo nie jest w stanie tego zrobic, co jest po prostu zalosne.

    Bartol

  • 37. Data: 2004-05-30 16:59:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9clib$sme$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Z brakiem powiadomien juz sie pogodzilem. Niestety zaden bank poza
    > Inteligo nie jest w stanie tego zrobic, co jest po prostu zalosne.

    mBank pracuje nad powiadomieniami o zmianach salda emailem, ale to nie
    bedzie pewnie przed koncem roku

    --
    Robert

  • 38. Data: 2004-05-30 17:10:06
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Z brakiem powiadomien juz sie pogodzilem. Niestety zaden bank poza
    > Inteligo nie jest w stanie tego zrobic, co jest po prostu zalosne.

    ok, Bartek. skoro już wiesz, który bank (Inteligo) robi to, powiadamia
    (Ciebie), to czemu chcesz kolejny bank testować (mBank), wiedząc, że on
    tego nie robi, a równocześnie tkwisz w BePeHu, także zdając sobie sprawę z
    faktu, że sprawne powiadamianie i w tym banku jest niemożliwe?

    zbyszko

  • 39. Data: 2004-05-30 18:48:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 29 May 2004 23:10:29 +0200, w <c9au4q$mnb$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Jakie transakcje? Wyplaty z bankomatu pojawiaja sie w Sezamie po kilku
    > godzinach najwczesniej, blokady po zaplaceniu karta nawet po kilku

    To coś nieźle im się pogorszyło. Parę lat temu Sezam działał on-line albo
    prawie-on-line.

  • 40. Data: 2004-05-30 19:28:01
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > W zakresie aktualnego salda? Nie sądzę.