  • 1. Data: 2004-05-29 16:40:54
    Temat: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Na koncie mam jakies 500 zl, z czego zdecydowana wiekszosc zablokowana
    roznymi transakcjami, z czego niektore to juz ponad tydzien grubo maja.
    Dostepne srodki to jakies 70 zl.

    Poszedlem dzisiaj do sklepu, ale poniewaz nie ufam sezamowi, bo ten
    zeznaje co chwile cos innego poszedlem do bankomatu. Sprawdzam dostepne
    srodki i co widze? Oczywiscie saldo rachunku, czyli to 500 zeta.

    Rozpacz to malo.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-05-29 16:42:59
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Rozpacz to malo.

    Wiecie co? Chyba sobie zaraz konto w mBanku zaloze. Jak to zrobic
    najszybciej?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-29 17:06:51
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-29 18:42, Bartol Partol wrote:

    > Wiecie co? Chyba sobie zaraz konto w mBanku zaloze. Jak to zrobic
    > najszybciej?

    Wydrukuj ze strony umowę, w poniedziałek daj komuś (Centrum Kredytowe,
    mKiosk, etc.) do wysłania kurierem do CERI :-) We wtorek po południu
    powinno wszystko działać :-)
    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-05-29 17:13:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9aft6$uvi$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > Wydrukuj ze strony umowę, w poniedziałek daj komuś (Centrum Kredytowe,
    > mKiosk, etc.) do wysłania kurierem do CERI :-) We wtorek po południu
    > powinno wszystko działać :-)

    Nie daj sie podpuszczac ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-05-29 17:19:02
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-29 19:13, RobertSA wrote:

    > Nie daj sie podpuszczac ;)

    Ale ja poważnie! ;-)) Pragnę, by dzielił się wszelkimi swoimi
    doznaniami... ;-)))

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-05-29 17:33:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale ja poważnie! ;-)) Pragnę, by dzielił się wszelkimi swoimi
    > doznaniami... ;-)))

    Niech się dzieli ;-)))) Będzie miał przynajmniej dostęp do aktualnego salda
    ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-05-29 18:23:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Wydrukuj ze strony umowę, w poniedziałek daj komuś (Centrum Kredytowe,
    > mKiosk, etc.) do wysłania kurierem do CERI :-) We wtorek po południu
    > powinno wszystko działać :-)

    Wydrukowac moge, ale do Lodzi nie bede zapier&^%$. ;-)

    To co mam w takim wypadku zrobic po wydrukowaniu?

    A jak mam zepsuta drukarke i druk troche niewyrazny jest, to lykna, czy nie?

    Bartol

  • 8. Data: 2004-05-29 18:24:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Niech się dzieli ;-)))) Będzie miał przynajmniej dostęp do aktualnego salda
    > ;-))))

    Po BePeHahahahahaha o niczym innym nie marze. ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-29 19:42:15
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Po BePeHahahahahaha o niczym innym nie marze. ;-)

    jeszcze zatesknisz do BePeHahahahahahaha...... ;)

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2004-05-29 20:19:26
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Tak czytam te Twoje wypociny Bartol i zauważyłem jedno.
    Co jak co, ale narzekać to to Ty lubisz. I chyba jesteś jakimś masochistą,
    skoro w dalszym ciągu utrzymujesz konto w banku, którego tak
    nienawidzisz....

    Tutaj masz linka do internetowego formularza mBanku
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml
    Na podstawie tego opisu, który tam jest zamieszczony wnioskuję, że jakieś 2
    tygodnie po wypełnieniu i wysłaniu formularza będziesz już mógł w pełni
    korzystać z rachunku. Zlikwiduj konto(a) w BPH; Twoja rezygnacja napewno
    uderzy w bank niczym grom z jasnego nieba, a Twój doradca straci robotę.
    A ponadto przestaniesz się użalać nad sobą, jaki to biedny jesteś i jak Cię
    to wszyscy krzywdzą (zrobisz tym pewnie paru osobom przysługę).

    Co Ty na to ?