  • 11. Data: 2004-05-26 14:39:26
    Temat: Re: BePeHahahaha do znudzenia
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-05-26 11:44, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Znowu historia rachunku dociera do 19.05 mimo, ze dzis jest 26.05. A
    > pare transkcji w ciagu ostatniego tygodnia bylo.

    to i tak masz dobrze, u mnie historia zatrzymała się 6 maja i ani rusza
    do przodu, wysłałem im w tej sprawie wczoraj zapytanie w sekcji
    "zgłaszanie problemów" i dziś otrzymałem odp. że przepraszają za
    zaistaniałą sytuację i w możliwie krótkim czasie uzupełnią mi Historię.
    A do tego czasu: "Natomiast do momentu uzupełnienia danych w Historii
    proszę o kilkakrotne wejście na dany okres czasu i wyświetlenie historii
    opcją "Pokaż". W niektórych przypadkach takie czynności powodują
    uzupełnienie Historii operacj"

    pozdr
    david

  • 12. Data: 2004-05-26 15:00:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Eeee nie gadaj. A Inteligo to pies ;-)))) ?

    Inteligo, Millenium i BePeHahahaha. To trzy. POK BP i pekao sa zostaly
    przeze mnie skreslone wieki temu i na zawsze. Cos nie tak? ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2004-05-26 15:02:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik david napisał:

> [...]
    > proszę o kilkakrotne wejście na dany okres czasu i wyświetlenie historii
    > opcją "Pokaż". W niektórych przypadkach takie czynności powodują

    No bez jaj. Kto ten system projektowal? Dzieci na lekcji informatyki?
    Zajecia pod tytulem podstawy tworzenia stron www? Zgroza.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-05-26 15:06:39
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    [...]

    > Inteligo, Millenium i BePeHahahaha. To trzy. POK BP i pekao sa zostaly
    > przeze mnie skreslone wieki temu i na zawsze. Cos nie tak? ;-)

    Ale Inteligo to PKOBP ..... jakbyś nie wiedział...

    KJ

  • 15. Data: 2004-05-26 15:21:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ale Inteligo to PKOBP ..... jakbyś nie wiedział...

    Ten tekst moglbys sobie darowac.

    Bartol

  • 16. Data: 2004-05-26 15:42:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ten tekst moglbys sobie darowac.

    A dlaczego miałby sobie darować ;-))) Wieszasz psy na PKO BP i masz tam
    konto - nieładnie Bartolku ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-05-26 16:24:24
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ale Inteligo to PKOBP ..... jakbyś nie wiedział...

    Że się wtrącę: mój znajomy ma od lat konto biznesowe w PKO BP i nawet
    znajome panie kasjerki, na tym koncie niebagatelne kwoty. Kilka dni temu
    pokazałem mu, co może zrobić z Inteligo, to mu szczęka opadła - "i ja tam
    stoję po jakiś numerek i tracę tyle czasu?" A powiadomienia w czasie
    rzeczywistym po prostu go powaliły na kolana: "No, do mnie przychodzą z
    dziennym opóźnieniem, i to zawsze o innej porze. I jak przelewam 15kPLN to
    też 1.50 za przelew ? A nie kilkanaście ? (tu zaznaczam, że dokładnie nie
    wiedział, ja tez nie wiem ;)"
    Gość nie był za bardzo internetowy, ale teraz już zaczął :)

    A więc Inteligo to nie PKO BP. Na pewno nie w jakości.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-05-26 16:27:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    SebCz wrote:

    [..]

    > A więc Inteligo to nie PKO BP. Na pewno nie w jakości.

    Uwaga, tekst zawierał ukryte smajleje ;-)
    KJ

  • 19. Data: 2004-05-26 16:50:24
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Uwaga, tekst zawierał ukryte smajleje ;-)

    No, może jeden :)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-05-26 16:54:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A dlaczego miałby sobie darować ;-)))

    Bo jest tak oczywisty, ze az strach. A opowiadanie rzeczy oczywistych to
    domena ludzi o niewyszukanym intelekcie.

    > Wieszasz psy na PKO BP i masz tam
    > konto - nieładnie Bartolku ;-))))

    Jak to leci? Konto w Inteligo prowadzone przez PKO BP? ;-))))

    Swoja droga to ironia losu, ze PKO BP prowadzi konta o absolutnie
    najlepszym systemie powiadomien w Polsce (co nie znaczy, ze jest idealny).

    Bartol