  • 1. Data: 2002-05-05 12:17:54
    Temat: Bardzo korzystne kursy przy platnosci karta
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Wrocilem wczoraj ze Slowackiego Raju, patrze na kursy przeliczonych
    transakcji (kredytowa VISA BZWBK) i te transakcje, ktore dotad "zeszly"
    zawieraja sie w przedziale 8,94-8,96 PLN za 100SK. Tymczasem probujac
    kupic gotowke kantory w Bydgoszczy "wolaly" po 11-12PLN za 100SK, choc
    po dluzszych poszukiwaniach i lekkim targowaniu udalo mi sie kupic po
    10PLN za 100SK.
    Swoja droga - gotowka byla konieczna dosyc rzadko - platnosci za
    parkingi i zwykle wstepy.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-05-05 15:02:16
    Temat: Re: Bardzo korzystne kursy przy platnosci karta
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
    > kupic gotowke kantory w Bydgoszczy "wolaly" po 11-12PLN za 100SK, choc
    > po dluzszych poszukiwaniach i lekkim targowaniu udalo mi sie kupic po

    To samo miałem w Czechach rok temu, nawet pobieranie z bankomatu nie
    wychodziło najgorzej w stosunku do kursu kantorowego. Największą porażką
    było wożenie tam waluty (wtedy były to marki). W miejscowościach
    turystycznych Czesi zdzierali strasznie na wymianie.

    Jaco

  • 3. Data: 2002-05-05 15:35:58
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    "Jaco" <j...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
    > było wożenie tam waluty (wtedy były to marki). W miejscowościach
    > turystycznych Czesi zdzierali strasznie na wymianie.

    A w niemieckim raju: płatność BZWBK VC - 1 EUR - 3,75 PLN (w kantorze
    płaciłem 3,59 PLN)

    Pozdro
    MAX

  • 4. Data: 2002-05-05 17:56:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > kupic gotowke kantory w Bydgoszczy "wolaly" po 11-12PLN za 100SK, choc
    > po dluzszych poszukiwaniach i lekkim targowaniu udalo mi sie kupic po

    To dałeś się wyrolować, bo w Krakowie w tej cenie chodzą korony czeskie, a
    nie słowackie.
    Zreszta zobacz sam: http://biznes.interia.pl/pieniadz/waluty/kantory.htm

    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 5. Data: 2002-05-06 07:25:50
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    W południowej Polsce korony zawsze były tańsze !

  • 6. Data: 2002-05-06 08:55:52
    Od: "Aluś" <a...@e...pw.edu.pl>

    Również ostatno byłem na Słowacji, jednak już od dawna nie kupuję koron w
    Polsce bo to się mija z celem.
    Najlepszy kurs jaki widziałem to było 12.70 korony za 1 zl. (Liptovsky
    Mikulasz) Najgorszy to przy granicy 10.30
    Dla porownania w Warszawie na centralnym za 12 zl kupic mozna 100 koron a
    kurs sprzedazy - za 100 koron 7 zl. Straszne zdzierstwo.

    Aluś

  • 7. Data: 2002-05-06 16:02:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > To dałeś się wyrolować, bo w Krakowie w tej cenie chodzą korony
> [...]

    Dzieki, ale co ma piernik do wiatraka? Nie jechalem przez Krakow.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 8. Data: 2002-05-06 20:55:22
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > http://biznes.interia.pl/pieniadz/waluty/kantory.htm
    >
    > Dzieki, ale co ma piernik do wiatraka? Nie jechalem przez Krakow.

    Interia podaje kursy średnie dla kraju i nie sądzę, żeby pomiędzy
    poszczególnymi miastami mogły mieć miejsce tak drastyczne różnice. Po prostu
    chyba trafiłeś na wyjątkowo pazernego kantorowca. W Krakowie na rynku jest
    taki kantor, który ma widełki ok. 10%, a 400 m dalej jest inny kantor, który
    ma widełki 1%. Gdybyś trafił do tego pierwszego, to byś pewnie powiedział,
    że w Krakowie korony są bandycko drogie :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 9. Data: 2002-05-07 04:26:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> wrote in message
    > Interia podaje kursy średnie dla kraju i nie sądzę, żeby pomiędzy
    > poszczególnymi miastami mogły mieć miejsce tak drastyczne różnice. Po
    prostu

    Właśnie że są. W szczególności, korony są tańsze, im bliżej południa.