  • Data: 2023-06-16 16:56:03
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 21:17:30 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.
    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    Kwota kredytu zależy od wartości nieruchomości ale na dzisiaj każdy frankoeicz który
    wygra sprawę zyskuje min kilkadziesiąt tys. I nie musi po żadnych sądach łazić tylko
    cierpliwie czekać.
    Papugi za kolejne kilkadziesiąt tys sprawę za niego wygrają(76% spraw ponoć kończy
    się wygraną frankowicza)
    > W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    > kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.
    > Jak wprowadzili odgórnie nakaz przyjmowania wpłat w walucie to z mojego
    > punktu widzenia umowy frankowe stały się już całkiem sprawiedliwe - bank
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.

    Widocznie były skoro 76 % spraw frankowicze wygrywają a chyba każde orzeczenie tsue
    też było korzystne dla kredytobiorców.